Komentarze
Gość legia.com: ~odpoczynek
2009-12-07 21:28 - IP 83.5.18***
"W trakcie przerwy zimowej, poza ewentualnym odejściem Jana Muchy nie planujemy żadnych osłabień ani większych wzmocnień. Tę drużynę stać na bardzo dobrą grę. Mamy olbrzymie rezerwy. Musimy je umieć wykorzystać."
To REWELACJA, zapomnijmy o mistrzu, po co się denerwować co tydzień taką żałosną grą.
To może skończyć się środkiem tabeli.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-07 21:39 - IP 89.231.***
Znowu brak wzmocnień? Mi się wydaje, że tą drużynę trzeba cały czas wzmacniać a nie stać w miejscu, a wręcz się cofać. Na kilku pozycjach napewno są potrzebne wzmocnienia Panie Ostrowski!
adamg
2009-12-07 21:39 - IP 62.148.***
..., która ma zachęcić kibiców zainteresowanych wyłącznie wynikiem sportowym do odwiedzania stadionu przy Łazienkowskiej. oto jakich kibiców chce zarząd.
przyjsc zaplacic zjesc, nie robic problemow miec wszystko gdzies.
Pan Ostrowski robi wszyskto nie od tej strony, chce sadzic kwiatki wokol szamba. Najpierw niech ureguluje sparwe z SKLW, a potem zajmie sie marketingiem wspolnymi silami ze stowarzyszniem
ksieciunio
2009-12-07 21:42 - IP 86.11.7***
Wulgaryzmy zawsze byly, zawsze ublirzalo si innym kibicom policj i pzpn. ze mozna dostac butelka to juz nawet dzieci nie wieza a jezeli wiezycie ze te 80 procet wam stadion zapelni to jestescie w bledzie
Gość legia.com: ~zygi
2009-12-07 21:43 - IP 83.3.12***
"Nie podoba mi się atmosfera, która obecnie panuje na stadionie przy Łazienkowskiej" - no i co pikniki ? Nawet waszemu guru nie podoba się to atmosfera jaką "potraficie" zrobić na trybunach . Nawet on w sposób dorozumiały twierdzi że nie potraficie kibicować . Haha . Kibole bojkotują mecze a wy co potracie zrobić na trybunach ? NIC . ZERO czegokolwiek .
"Pamiętam czasy, kiedy na Legii był wspaniały doping bez wulgaryzmów" - ja też pamiętam te czasy . To było tuż przed przyjściem ITI do Legii .
"Poza tym mam wrażenie, że normalni kibice zostali wrzuceni do jednego kotła z chuliganami " - hmmmmm ciekawe kto to zrobił ? . Hehe .
Tomek84
2009-12-07 21:45 - IP 83.6.35***
Panu nie zalezy na dopingu ani atmosferze przyznaj sie raz jak prawdziwy mezczyzna ze tobie i innym chodzi o chajs !! Ze chcesz poslusznych klientow nie kibicow !! Dlaczego oficjalnie tego nie powiesz !! Pamietajcie iti kibicow mozecie sobie kupic nowym ubrac ich w gadzety z nowym logiem ale pamietaj o jednym ze prawdziwych fanatykow nie kupisz za swoje srebrniki !! Sam mowiles na wiosne na rozmowach o porozumieniu ze ty nie mozesz tego zrozumiec jak mozna dopingowac 90minut !O atmosferze z zylety mozesz tylko pomarzyc bo nowi klienci ci jej nie zrobia !!
Kmilek
2009-12-07 21:55 - IP 83.29.2***
I w kolejnym oknie transferowym odejdzie najlepszy nasz piłkarz a wzmocnień brak. A jak ktoś przyjdzie to następny ogórek. I oczywiście nic się nie dzieje, drużyna ma potencjał, olbrzymie rezerwy a największym wzmocnieniem będzie zdrowy Szałachowski. A te niebywałe wręcz zdolności naszych piłkarzy wydobędzie nasz wspaniały, genialny trener. Legia już stała się przeciętną, słabą drużyną, a będzie jeszcze gorzej. No, ale Urban mówi żebyśmy się nie oszukiwali, Legia jest słaba i taką pozostanie.Zresztą, nowy stadion załatwi wszystko. Co mecz 30 tys. wspaniale dopingujących kibiców, fantastyczne akcje Gizy ze Smolińskim, frytki, Cola i loże za kilkadziesiąt tys.euro. Oni w jakimś swoim dziwnym świecie żyją.
Gość legia.com: ~pawel
2009-12-07 22:00 - IP 95.49.1***
juz ruszyliscie z kampania. na lamach gw.
Gość legia.com: ~kk
2009-12-07 22:01 - IP 80.51.8***
była jakakolwiek wypowiedz Ostrowkiego w ktorej nie wypowiadałby sie na temat kibiców?
on ma chyba jakas manie
Gość legia.com: ~Olo
2009-12-07 22:09 - IP 80.54.1***
Nie będzie transferów - ręce opadają!!! Żenada, za kilka miesięcy na stadionie będzie oglądać tą żałosną grę 300 widzów, a nie 27 tysięcy. Gdzie te szumne zapowiedzi o transferach by walczyć o mistrza?? Tylko walka o lige mistrzów może przyciągnąć kibiców. Niestety z taką grą jak obecnie i filozofią myślenia że stać nas na więcej nic nie osiągniemy!!!! Nawet trener mówi to oficjalnie w wywiadach!!! Potem się proszę nie dziwić że klepie nas nawet Odra Wodzisław. Dziękuję że przynajmniej raczył nas pan poinformować o braku wzmocnień, bo im szybciej ustalimy że gramy o intertoto tym lepiej.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-07 22:10 - IP 77.254.***
jeśli nie kupią jakiegoś pomocnika i napadziora to z tym co mamy ligi nie zwojujemy.Chciałbym się mylić.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-07 22:19 - IP 212.76.***
Panie Ostrowski, Pan zaprzecza tym co mówi, wszystkim działaniom iti z ostatnich lat... czy Pan myśli że jest Pan teraz dla tych wszystkich osób które przestały chodzić na Łazienkowską wiarygodny?
Gość legia.com: ~adam
2009-12-07 22:26 - IP 85.222.***
ogromny potencjał ;-)
normalni działacze po każdej rundzie starają się wzmocnić zespół w miarę swoich możliwosci finansowych... tu wszyscy są z siebie zadowoleni... odkąd jesteście w Legii praktycznie cały czas odchodza najlepsi piłkarze i a zastępujecie ich takim, którzy się trafią z kartą na reku albo za grosze... taniec z gwiazdami sobie tak budujcie, a nie nasz klub!
Tomek84
2009-12-07 22:28 - IP 83.6.35***
Widac cenzura dziala ostro natej stronie w swoim komentarzu nie uzylem ani jednego wulgaryzmu !! Zmienili mi komentarz !! Jak wy chcecie zapelnic ten stadion ?? Wspaniala gra pilkarzy ktorzy potykaja sie o wlasne nogi ??Czy wspaniala atmosfera piknikowa przypominajaca stype ??Pamietajcie o jednym ze bez ultrasow nie bedziecie istniec ze wiekszosc malolatow wybierze polonie bo tam bedzie doping atmosfera a uwas stypa !!Chcecie dopingu a walczycie z ludzmi ktorzy tworza ta atmosfere ! Po co mowicie ze ten stadion bedzie dla wszystkich ?! Wam zalezy na widzach nie kibicach tyle w temacie.Jestem pewien ligi mistrzow dlugo dlugo nie bedzie na lazienkowskiej ani ligi europejskiej na poziomie grupowym !!
Gość legia.com: ~StanislawANIOL
2009-12-07 22:30 - IP 85.222.***
nie będzie transferów będą nowe kamery!!!
Gość legia.com: ~oszolom
2009-12-07 22:33 - IP 89.174.***
Po co nam wzmocnienia przecież na wiosnę Chinyjama będzie zdrowy i znowu zacznie strzelać na bramkę i nie tylko jak opętany,Szałach też doszedł już do siebie najgorsze ma już za sobą i tym razem walcząc o nowy kontrakt w drugiej części sezonu trener będzie mógł na niego liczyć w każdym meczu to samo Grzelak nie tak jak ostatnio to bywało przepracuje okres zimowy agresywnie i na wiosnę będzie postrachem ligowych obrońców i bramkarzy.
do widzewa Panie Ostrowski !
W radio wygląda znacznie sympatyczniej,dużo sympatyczniej nie tak groźnie jak na żywo w loży bo normalnie jak sie patrzy to sie można nieźle przestraszyć takie to ciemne typy siedzą w zarządzie.O,matko !
Jarosz
2009-12-07 23:30 - IP 78.105.***
No tak czyli, jak co roku, sprzedac najlepszych i nikogo nie kupic...ITI kiedy WY WRESZCIE ZACZNIECIE BUDOWAC NASZA WIELKA LEGIE? Przestanczie wreszcie tylko sprzedawac...przed sezonem mielismy dwie gwiazdy, dwoch pilkarzy na wysokim EUROPEJSKIM poziomie...ROGERA i MUCHE, i co?! Jednego juz nie ma, a drugi za tydzien gra ostatni mecz. BRAWO!!! Wspaniala wizja budowy nowej Legii, naprawde wspaniala! Nie stac Was na Legie? Odejdzcie, prosze mam juz dosc upokorzen co tydzien...a dzis po tej wypowiedzi juz calkowicie cos we mnie peklo...
Aha wisla ma olbrzymia przewage w tabeli, a mimo to juz zaczela testowac nowych zawodnikow...nie zapominajmy tez, ze od nowej rundy do gry wracaja boguski, gargula, glowacki, singlar, brozek...a MY CO? Zegnamy naszego najlepszego pilkarza, dzieki ktoremu zajmujemy i tak slabe drugie miejsce w tabeli...!!!!
Jeszcze raz brawo i powodzenia w zapelnianiu stadionu!
Gość legia.com: ~piotr
2009-12-07 23:40 - IP 62.121.***
Po tym zdaniu "W trakcie przerwy zimowej, poza ewentualnym odejściem Jana Muchy nie planujemy żadnych osłabień ani większych wzmocnień" zmieniam zdanie co do konfliktu. Przechodzę na stronę SKLW, czuję się okłamany przez zarząd. Wszystkie warunki na duże transfery powiedziane wcześniej zostały spełnione (przede wszystkim stadion), miały być duże wzmocnienia, a teraz coś takiego. Oszukaliście i tyle a ja jako poważny człowiek nie lubię być oszukiwany.
Każdy kibic widzi, że ta drużyna mistrza nie zdobędzie, bo jest po prostu za słaba. Wierzyłem w mocne wejście w Nowy Stadion, z super drużyną a tu takie rozczarowanie... wstyd, wstyd, wstyd
Tamaszek69
2009-12-07 23:50 - IP 82.5.75***
Znakomita inicjatywa zarządu i sztabu szkoleniowego. Przeciwnicy spodziewają się transferów z naszej strony a my ich załatwimy z zaskoczenia starym składem.
rudi
2009-12-07 23:55 - IP 91.196.***
Niech Ostrowski dalej mówi na łamach jednej z największych polskich gazet jaki element i bandytyzm jeździ za Legią po kraju. Jeśli ostatnio widzę, chociażby w tutejszej "w prasie o Legii", opinii o kibicach Legii, to to jest zawsze oczernianie, a najpopularniejszym słowem jest "kibole z Warszawy". To na pewno przyciągnie ludzi, którzy uważają stadion za niebezpieczny. Brawa panie O!
Gość legia.com: ~doJarosz
2009-12-08 00:05 - IP 62.121.***
100 procent racji... Jak nie zmienią zdania to na pewno Wisła znowu będzie mistrzem... eh żenada
Gość legia.com: ~piotrek
2009-12-08 00:18 - IP 62.121.***
Obecnej drużyny NIE STAĆ na Mistrzostwo Polski !!! Kiedy to do was dotrze ???!!!
Gość legia.com: ~dragon
2009-12-08 00:18 - IP 212.87.***
Witam . Butelką można dostać sam byłem bardzo blisko tego w roku 1980 na finale Pucharu Polski w Częstochowie pomiędzy Legią i Lechem . Nie zapomnę tego do końca swoich dni co tam sie wyprawiało . Nikomu nie życzę takich " wrażeń " jestem kibicem LEGII od zawsze , a to że mieszkam w Częstochowie to spowodowało że się tam znalazłem . Pozdrawiam serdecznie kibiców Legii ( ale tych normalnych ) bardzo bym chciał pojechac na mecz otwarcia na nowym stadionie , ale nie wiem czy dam radę .
Gość legia.com: ~dragon
2009-12-08 00:28 - IP 212.87.***
Jeszcze jedno mnie denerwuje . Zawsze narzekacie na wszystko . Przecież inna tak słaba drużyna , grająca taka beznadziejną piłke byłaby na dnie tabeli , a nie zajmowała druga pozycję w tabeli ekstraklasy . To coś znaczy , cały czas nie można grać żle i myślę że w końcu gra będzie lepiej wyglądać . A co do transferów to okienko się jeszcze nawet nie zaczęło i myśłę że słowa pana Ostrowskiego to nic innego jak tylko zasłona dymna bo nie można pisać że prowadzi się rozmowy z tym czy tamtym zawodnikiem bo zaraz znajdą się na niego inni chętni . Poczekajcie do końca stycznia a wspomniecie moje słowa . Jeszcze raz pozdrawiam
Gość legia.com: ~chilango
2009-12-08 00:49 - IP 201.103***
Transfery - 0
Nowy stadion dla 27 tys. - co najwyzej 3 tys. niedzielnych kibicow.
ITI - Zenada
Legia polegla:(
Gość legia.com: ~K
2009-12-08 01:27 - IP 217.17.***
yhym to już po mistrzostwie jak co roku.
ta sprawy kibicowskie... wy wiecie jak je rozwiązać, właśnie widzimy... Stadion to nie teatr!!!! zakaz za wstanie bez zgody służb pożądkowych 2lata smiech na sali...
a stadion wypełnicie bo do biletu popcorn i pepsi będziecie dawać gratis hyh jak wy nie potraficie wypełnić całej Krytej...
wolałem stary stadion ze starą atmosferą na trybunach.
Gość legia.com: ~m0rgan
2009-12-08 02:05 - IP 85.222.***
To wszystko już wiemy. Przez najbliższe lata w Legii nic się raczej nie zmieni. Priorytetem właściciela klubu nie jest budowanie silnej drużyny piłkarskiej, a sprawnej maszynki do zarabiania pieniędzy. Dobrze, że na wszystkich frontach notowane są porażki. Zysków z piłkarzy nie ma (Roger odszedł za śmieszne pieniądze, Mucha również), stadion pustoszeje, strata do Wisły rośnie, trener "a co to jest Legia?" pewny swojej posady. Kółeczko wzajemnej adoracji ma się bardzo dobrze.
Otwarcie nowego stadionu zapowiada się imponująco. Już to widzę oczyma wyobraźni, jak piłkarze o umiejętnościach Panczo Kumbeva i Piotra Gizy zapełniają nowy obiekt. Już widzę, jak tłumy ustawiają się w kolejki po najdroższe bilety w Polsce. Wszystko się super zapowiada.
To będzie piękna katastrofa.
Gość legia.com: ~kibic
2009-12-08 02:09 - IP 77.253.***
niech ten pan juz nic o kibicach nie mowi.
Gość legia.com: ~kasta
2009-12-08 02:13 - IP 83.24.2***
...ale będzie nowy monitoring w jakości HD :)
Gość legia.com: ~m0rgan
2009-12-08 02:13 - IP 85.222.***
A, i bym zapomniał. Kampania zachęcająca do odwiedzania stadionu, przez ludzi zainteresowanych wynikiem sportowym? Jakim wynikiem? Przegrywanym mistrzostwem w rundzie jesiennej? CZTEREMA bramkami strzelonymi w meczach wyjazdowych?
Ludzi, którzy przyjdą na stadion oglądać drużynę tak nędzną i prezentującą ŻAŁOSNY poziom sportowy, trudno określać mianem zainteresowanych wynikiem sportowym, to po prostu zwyczajni głupcy będą, nikt inny. To się nie uda.
Gość legia.com: ~ancik15
2009-12-08 07:51 - IP 79.191.***
Ludzie wogóle nie sluchaliscie wywiadu.....prawie wszyscy przekrecaja wypowiedzi ale tego mozna było sie spodziewac.....jak barany dorwa sie do komputera zenada io skandal .....myc uszy zaczym zaczniecie komentowac Pozdrowienia dla Tomaszka69 pełen szacun sledze twoje komentarze i szacune pelen......
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 08:10 - IP 68.84.2***
Ostrowski ma rację, że drużyna ma potencjał i cieszy mnie, że to mówi głośno, bo dzięki temu jest szansa, że zdecydują się zwolnić winowajcę zaistniałej sytuacji.
Co do kibiców, to pan Jarosław nieco przytemperował własny ton. Trochę tu śmiedzi obłudą, ale dobrze, że się opamiętał trochę.
Gość legia.com: ~Prawy
2009-12-08 09:02 - IP 83.238.***
No co za obłuda, co za naiwność. Kibice jedną ręką starają się "sięgnąć" właściciela, życzą mu śmierci, leją na odlew, obrażają rodzinę, wydeptują ścieżki by Legia płaciła najwyższy czynsz za stadion w Polsce a teraz domagają się transferów za miliony, tanich biletów i innych przywilejów. LUDZIE DLA KOGO? ZA CO?
Gość legia.com: ~radeo
2009-12-08 09:04 - IP 217.153***
Cóż, jeżeli całe poważne transfery miałyby polegać na sprzedaży Muchy i oczywiście daniu tych pieniędzy , tradycyjnie, "na stadion" (który buduje miasto), to raczej ciężko by było rpzyciągnąć nowych kibiców. Oni przyjdą TYLKO WTEDY, gdy efektownie grająca drużyna, wygrywająca mecz za meczem, zagra w Lidze Mistrzów z poważnymi przeciwnikiami. Wcześniej bym się ich nie spodziewał w obecnej sytuacji. Na dodatek, w sytuacji obecnej nagonki medialnej w ogóle bym się nie spodziewał nikogo nowego prawie. O atmosferze już nie wspominam.
Gość legia.com: ~EloRap
2009-12-08 09:18 - IP 145.237***
jestescie niesamowic. nie widzicie nic poza czubkiem wsłasnego nosa. i mowie to do was kibiców! Bojkotujac mecze i nie przychodzac na stadion pogrązacie druzne jeszcze bardzie. przez brak dopingu naprawde odechciewa sie grac i wyniki sa jakie sa. Druzyna ma potencjał, kdrowo napewno najlepsza w kraju. Do tego domagacie sie transferow, ale na to tez potrzebne sa pieniadze, myslicie ze nie zapełniajac stadionu pomagacie? Jestescie z tego dumni? Przeciez ITI to nie fundacja charytatywna która do tego posiada pieniadze jak Abramowicz czy Perez. Naprawde zastanówcie sie zanim piszecie taki bełkot. ELO
Gość legia.com: ~JJ
2009-12-08 09:38 - IP 82.210.***
Odszedl ROGER teraz MUCHA najlepsi pilkarze Legii w ostatnich latach, juz nie bedzie zadych gwiazd :(
Gość legia.com: ~dooszolom
2009-12-08 09:40 - IP 83.8.19***
oszołom ty naprawdę jesteś oszołomem.Popieram ancik15.Jesteście" mistrzami" w przekręcaniu słów i nadinterpretacji.I czyja to wina w istniejącej sytuacji z kibicami? Albo też nie potraficie słuchać drugiego człowieka niezależnie kto to jest.Tomek84 -szacunek dla drugiego człowieka,a nie tak "tykasz".Masz już swoje lata i naucz się baranie,że należy używać wyrazu PAN.Ja słuchałem wywiadu,podobał mi się.Słusznie-należy wydobyć pokłady umiejętności z piłkarzy.Ale jak Pan Urban ciągle stęka,to jak piłkarze mogą uwierzyć w siebie?Panie Urban czy Pan potrafi rozmawiać z zawodnikami, może właśnie Panu przydałby się psycholog?Chcąc wzmocnić drużynę trzeba mieć kasę ,a kasę daje właściciel,a jak właściciel ma dać kasę skoro jest pernamentnie wyzywany przez kibiców?Ciekaw co by zrobili Wasi wasi rodzice,współmałżonkowie gdybyście tak się do nich wracali? Warto to przemyśleć.Pozdrawiam
Gość legia.com: ~JOZEK
2009-12-08 09:59 - IP 89.72.7***
PANIE OSTROWSKI. ZGADZAM SIĘ Z PANEM, ŻE MAMY POTENCJAŁ W ZAWODNIKACH. ALE NIE Z TYM TRENEREM. WYSTARCZY ZMIENIĆ TRENERA. NAWET JEŻELI NIKOGO NIE KUPICIE TO ZMIEŃCIE TRENERA NA TAKIEGO KTÓRY BĘDZIE POTRAFIŁ ZMOTYWOWAĆ TYCH ZAWODNIKÓW. INACZEJ TO KLAPA.
A JAK BĘDZIE KLAPA I NA WIOSNĘ NIE ZOBACZĘ LEPSZEGO FUTBOLU, LEPSZYCH WYNIKÓW TO I JA ZREZYGNUJĘ Z TEJ TANDETY. JA I WIELU WIELU INNYCH. JEŻELI SIĘ NIC NIE ZMIENI TO ZNACZY, ŻE ITI MNIE OKŁAMAŁO I OKRADŁO. BO OBIETNICE PRZED KUPNEM KARNETU BYŁY INNE.
I WEŹCIE SOBIE TE WSZYSTKIE KOMENTARZE DO SERCA BO PISZĄ JE CI, KTÓRZY KOCHAJĄ LEGIĘ. JEST TO GŁOS LUDU. A NAWET CEZAR LICZYŁ SIĘ Z GŁOSEM LUDU.
I OGARNIJCIE SIĘ I ZACZNIJCIE ROZMOWY Z KIBICAMI !!! A NIE OCZERNIACIE ICH I ROBICIE Z NICH BANDYTÓW.
A NA WASZĄ KAMPANIĘ ZAPEŁNIANIA STADIONU ZAWSZE MOŻNA WYMYŚLIĆ KONTR-KAMPANIĘ.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 10:17 - IP 82.177.***
co rundę nas mamią wielkimi transferami za pół roku... potencjał mamy tak wielki, że w najlepszym meczu roku odpadamy ze słabym broendby... i co tu komentować? czy o taką Legię nam chodzi??? powiedzcie w końcu uczciwie, że nie interesuje was drużyna tylko powierzchnia użytkowa na stadionie....
Gość legia.com: ~oneLove
2009-12-08 10:28 - IP 212.75.***
Ja jestem waszym potencjalnym "bialym kolniezykiem" bo mam wysokie jak na polskie realia zarobki ...ale jako kibic czuj sie juz tyle razy obrazany i wyzywany od bandytow i utrudniano mi wyjazdy z grupa przyjaciol za Legia, ze serdecznie wszystkim w kregu moich znajomych odradzam przychodzenie DO WAS na stadion. Jesli nie zaczniecie szanowac kibicow to odbije sie wam to ostra czkawka. zakazy dla obu gniazdowych bebniarza i fotografa to walka z chuliganami?!!?!?!?!?
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 10:36 - IP 82.177.***
wszyscy już mają was dość! nawet na waszej stronie jesteście wypunktowywani jak dzieci! nie potraficie zarządzać klubem piłkarskim, pora to sobie uświadomić i odejść!
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 10:53 - IP 82.177.***
niech pan sobie przeczyta dzisiejszy felieton Bożydara Iwanowa w Przeglądzie Sportowym... w końcu ktoś wie o czym pisze i tylko szkoda, że nie zamieściciliście go w swojej codziennej prasówce... na ale nie jest o kibolach, może dlatego...
Jarosz
2009-12-08 10:53 - IP 78.105.***
Edson - Komorowski
Vukovic - Jarzebowski
Roger - brak?
Mucha - Skaba, Gostomski, Machnowski
Golym okiem widac, jak ITI "wzmacnia" Legie...rok po roku skutecznie ja oslabiajac...odejsciem Muszkina dobili mnie juz totalnie, za ich rzadow Legia NIC nigdy nie osiagnie...kiedy wreszcie te transfery?! Kiedy wreszcie bedzie druzyna?! Kiedy sukcesy?!
Co roku obiecujecie to samo, a wedlug waszych zapewnien, to od dwoch lat Legia gra w lidze mistrzow...smiech na sali, kto nastepony po Musze?
Odkad jestescie w Legii, nie zastanawiam sie kto Legie wzmocni, ale kogo tym razem sprzedacie...oddacie...a tak chyba nie powinno byc skoro NIBY budujecie Wielka Legie?! Tylko nie wiem z ktorej strony? W fife grac potrafia, dzieci zabawiac na promocjach rowniez, imprezki po porazkach, CO JEST ?!
Zaraz bedzie przerwa zimowa, a ja dalej naiwnie bede wstawal co rano i czytal i sprawdzal, a moze podpisali kontrakt z Muszka, a moze kogos kupili, moze wzieli chociaz Smolarka za darmo, ale naiwnosc, naiwnosc i slepa milosc, tylko to mnie tu jeszcze trzyma.
Czekam na lepsze czasy, mam nadzieje, ze juz za pol roku...
Gość legia.com: ~marecki_ny
2009-12-08 10:57 - IP 89.75.1***
OSZUSCI!!!!!!!!!! jak chcieliscie kase na stadion to klamaliscie radnym Warszawy i kibicom zeby KASE DOSTAC Z NASZYCH PODATKOW !!!!!! mial byc stadion maily byc transfery i Legia w lidze mistrzow.... OSZUSCI !!!!!!!!!!!! juz niedlugo bedzie wiadomo po co wam jest potrzebny ten stadion .... OSZUSCI !!!!!!!!!!!!!
Gość legia.com: ~JJ
2009-12-08 10:58 - IP 82.210.***
Trzeba zmienic trenera z nim lepszej gry juz nie osiagniemy. Poza stadion sam sie nie zapelni, bo boisku musza biegac pilkarze ktorzy sa naprawde dobzi, rozpoznawalni, to oni przyciagna kibicow.
Gość legia.com: ~FatBoySlim
2009-12-08 11:01 - IP 94.254.***
Pan Ostrowski jako członek zarządu klubu SPORTOWEGO to powinien wyglądać bardziej SPORTOWO. Bo na razie to wygląda jak członek zarządu sklepu mięsnego. Przecież to odstrzasza i tak już wystraszonych, potencjalnych kibiców.
Gość legia.com: ~romek19
2009-12-08 11:03 - IP 88.220.***
bravo panie ostrowski czyli wszystkie zakkady ktore obstawilem ze Legia bedzie mistrzem juz dzis wiez ze sa przegrane dzieki wielki przeciez bez muchy i wzmocnien obstawiam 5 miejsce iti jak was nie stac na Legie to odejdzcie np do odry wodzislaw moze tam bedziecie bardziej szanowani
Gość legia.com: ~rkm78
2009-12-08 11:27 - IP 91.94.1***
kibic zainteresowany tylko wynikiem sportowym to w internecie albo na telegazecie sprawdzi. po co ma marnować dwie godziny aby się dowiedziec jaki był wynik.
MI SIĘ WYDAWAŁO ŻE NA STADION TO DLA ATMOSFERY KTÓRA TAM PANUJE(RACZEJ POWINNA PANOWAĆ) IDZIE SIĘ NA MECZ, BO SAM MECZ TO W TELEWIZJI TEŻ LEPIEJ WIDAĆ.
TAKA MOJA SUGESTIA DLA ZARZĄDU O CO ZADBAĆ ABY KIBICE ZAPEŁNILI STADION.
BOLO
2009-12-08 11:37 - IP 77.113.***
W zasadzie nie trzeba czytac czy słuchac bylo wywiadu z panem Ostrowskim, wystarczy poczytac komentarze.Z racji swego usposobienia uwielbiam przywalic i jednym i drugim.Tak.Panie Ostrowski, popularne powiedzenie mówi, że to nie wielkośc sie liczy, szczera prawda ale tak to tylko w sypialni i przy wysokiej technice zainteresowanych.Przepraszam, ale gdzie pan tu widzi drzemiące siły no i mistrzowską technike ?Oczywiscie na nasza krajowa piaskownice to pewnie wystarczy, ale co dalej ?Wychodzi na to, że do wysokiej klasy samochodu chce pan używać lichego paliwa.Jasne, że auto pojedzie, będzie czkac, będzie warczeć bez przyspieszenia i pojedzie....tylko w końcu zwyczajnie się zatrze.Jezeli tak to ma wygladać to coś jest z tym nie w porządku.
Czasami jak patrzę na niektor działania to wygląda to tak jak medialne kreownie gwiazd.Zachowujecie sie często jak towarzystwo wzajemnej adoracji, pragnace za wszelka cenę utrzymac swoje etaty.Tu mam retoryczne pytanie , co na to płatnik czyli główny inwestor ?Co na to własciciele ITI ?Faktycznie chociaz nie jestem waszym przeciwnikiem to czasami mam już dość tych amatorskich ruchów.
Co do strony kibicowskiej - pozdrawiam Krzyska, nie dałem rady Ci odpisac, ale moze jeszcze pogadamy - ostatnio bardzo modny jest slogan o wyższosci grupy wyjazdowej nad bywalcami Ł3. w kontekscie zapełnienia nowego stadionu.Czegos tu nie rozumiem uwazacie, że ta awangarda ultras na Legii czyli 800 osób z ostatniego wyjazdu ma zapelnić cały nowy stadion...zobaczcie tak naprawdę jest was 800 tylu zostało, wg. was to jest wina ITI, gucio prawda wina jest wspólna.Ludzie nie przychodza tak z winy słabej gry jak i waszego zachowania.Marketing to potega i to musicie sobie uzmysłowić, niech świadcza o tym zakupy w sklepie z pamiatkami.Tak samo bedzie z widownią.Reklama, reklama i jeszcze raz reklama przyciagnie nowych, ale i z pewnoscia starych kibiców.Bo miejsca jest duzo i prędzej czy pózniej to wy bedziecie sie musieli dostosować.
walker
2009-12-08 11:47 - IP 83.68.7***
Dla mnie poziom sportowy jest najważniejszy,więc róbcie wszystko żeby go podnieść bo obecnie wygląda to marnie,także myślę że jak drużyna będzie grała lepiej(ale tu właśnie trzeba wzmocnień) to i stadion powinien się zapełnić normalnymi kibicami,bo ich jest najwięcej a ultrasami bym się tak bardzo nie przejmował bo bez nich gorzej nie będzie,każdy wie że większość z nich praktycznie wogóle bądz bardzo słabo interesuje się samą piłką nożną im chodzi o coś innego,także jak już wyżej stwierdziłem kluczowym będzie postęp od strony sportowej żeby móc racjonalnie myśleć o zapełnieniu nowego stadionu,owszem nie twierdze że pozostałe sprawy są zbędne,ale kibic który się interesuje piłką a takich jest więcej od małpoludów,przede wszystkim będzie patrzył na to co się dzieje na murawie bo to jest najwazniejsze.
BOLO
2009-12-08 12:01 - IP 77.113.***
Robienie łaski z dopingu dla swojej ukochanej drużyny. Co raz wiecej osób nie rozumie juz tego wszystkiego.No bo jak dopingujecie na wyjazdach ten sam klub który tak spazmatycznie olewacie w Warszawie.Co to na wyjazdach właściciel sie zmienia i wasze postulaty sie zmieniaja, a moze tu chodzi o ta bezkarnosć kiedy lzycie ITI.
Te oklaski aprobaty innych często wrogich ekip.Bo jak nie bic brawa kiedy swoi ublizaja ich znienawidzonego wroga.Legii nikt nie lubi z wyjatkiem nas i kazdy baran czy inny kołek kiedy słucha , że kibice ze stolicy bluzgają przeciw sobie....wiem , wiem, wy bluzgacie na ITI, ale tak sie składa, że to oni utrzymują ten klub.
Czasy sie zmieniaja i czy uwazacie, ze nowy własciciel doprowadzi do współ rzadzenia kibiców ?Nie ma takiej mozliwości no chyba, ze w Paciorkowie Dolnym gdzie kibice klub utrzymują.Kazdy z was czuje sie obrazony jak nazywa sie go kibolem, ja tez tego nie trawię, ale jak nazwac czlowieka ktory dąży do tego aby czyste chamstwo zdominowało trybuny ?.Bluzgi na stadionach zawsze były i beda i nie o to tu chodzi.
Kibic ma byc kibicem, a że we wspólczesnych czasach ma zostawiac kase na stadionie, taki biznes. Kiedyś w Warszawie były tylko domy towarowe, bazar Rózyckiego,Ciuchy i Pewexy i starczało.Teraz zapchało sie marketow z calego swiata i dalej malo. Żyjemy w czasach bozka pieniadza i nikt tego nie zmieni, a krzykiem nic nie osiagniemy.Juz raz pisałem tzreba rozmawiac i znajdować sie w tej nowej sytuacji.Rozum ma kazdy i to trzeba wykorzystać.Na marginesie, mamy grudzień zblizaja sie swięta Bozego Narodzenia, mamy adwent i bardzo jestem ciekaw ilu z was mysli o tym ,odwiedza kosciól, stara sie wyciszyc, a ilu gania po marketach i innych promocjach...wiem, powiecie takie czasy...no wlasnie takie czasy i postarajcie sie aby zminimalizowac niedogodnosci z tego płynace, a nie brac sie caly czas za lby.Sa przeciez nadrzedne wartości.Wyzszość zawsze mozna okazać spokojem i szacunkiem dla drugiego czlowieka.
Jarosz
2009-12-08 12:08 - IP 78.105.***
eh widze, ze redakcji nie spodobalo sie kilka slow prawdy i nie zamiescila mojego komentarza...szkoda, bo to byla sama prawda i nie zmienicie tego, wielu kibicow mysli i widzi to tak samo jak ja...zamiana Edsona Vuko Muchy i Rogera na Komorowskiego, Jarzebowskiego, Borysiuka i Skabe to rzeczywiscie wielki krok na przod...
Gość legia.com: ~adam
2009-12-08 13:05 - IP 82.177.***
Bolo... ile razy będziesz pisał (albo wklejał) to samo??? już to 50 razy czytaliśmy...
Gość legia.com: ~Darek
2009-12-08 13:17 - IP 92.29.3***
JAKO KIBIC LEGII WARSZAWA DOMAGAM SIE STANOWCZO OD KLUBU I ORGANIZACJI KIBICOWSKICH PRZYSTAPIENIA DO ROZMOW, ZNALEZIENIA KOMPROMISU I UMOZLIWIENIA TAKIM JAK JA CIESZENIA SIE MECZEM MOJEJ DUZYNY. JESLI NIE TO OBY WAS WSZYSTKICH SZLAG TRAFIL I MAM NADZIEJE ZE W PIEKLE BEDZIECIE SASIADAMI.
Bede wpisywal ten post do zakonczenia konfliktu. Taka moja prywatna zemsta.
pafko
2009-12-08 13:26 - IP 212.160***
Doskonała incjatywa zarządu !!!
uff już się bałem, że będziemy wzmacniali skład. Wyobrażacie sobie MIrosława Trzeciaka zwanego również "Urlopowiczem", który wydaje 2 mln Euro - strach sie bać !!!
Przy obecnym składzie osobowym spokojnie będziemy w czołówce 2-3 miejsce dołożymy do tego finał PP o ile na Wisłe nie trafimy i będzie GIT, frekfencja na poziomie 3-4tys. i gra GITARA, a jak bedzie NOWY stadion to HOOHOHOHOH bedzie się działo.wrrrr TO JEST LEGIA TO JEST WARSZAWA tu się nie gra o 2 miejsce !!!!!!!
P.S.
Szanowny Zarządzie w to okienko zdecyduje, czy ja KLIENT bede zainteresowany dalszym wydawaniem pieniędzy na AMATORSZCZYZNE, którą nam serwujecie. OGLADANIE LEGII (Karnet, bilety na puchary i wydatki tzw.z dnia meczu) kosztują mnie rocznie około 1,5tys. PLN, nie licze zakupów w sklepiku klubowym. Po prawie 20 latach z Legią zbliżam się do decyzji przeżucenia się na emocje telewizyjne.
MAM dość tej ATMOSFERY na STADIONIE, TEJ miernej, bezpłciowej dużynki z TYM trenerem od SIATKONOGI. NIECH wkońcu ktoś coś z tym BADZIEWIEM zrobi !!!
Z takim produktem jak teraz oferujecie to wszyscy potencjalni Klienci po spróbowaniu, wrócą przed telewizory !!!!!
Gość legia.com: ~luki3110
2009-12-08 13:31 - IP 89.73.2***
ŻENADA
Gość legia.com: ~goos
2009-12-08 13:52 - IP 83.24.1***
brak wzmocnień,równa sie slaba gra,rowna sie brak kibiców na meczach-logiczne?
nie dla wszystkich, gdzie tu szumne zapowiedzi, zapełnimy stadion uhuhu z tymi piłkarzami nie mozna zapełnic nawet 1 trybuny Panie Ostrowski
Pralkosuszarka
2009-12-08 13:58 - IP 77.254.***
Mucha odchodzi a wzmocnien brak? A wisla ktora i tak ma nad nami duza przewage testuje nowych zawodnikow... Tak wlasnie buduje sie silna Legie Panowie.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 13:58 - IP 83.31.2***
mam was dosc a pan ostrowski tak lubi wyborcza tylko tam go widac tomaszek jeszcze twoj wpis ze to cudownie ze iti nikogo nie kupi tylko muche sprzedadza europa juz sie nas boi iti oklamalo kibicow gdzie ta wielka druzyna oszukujecie kibicow!!!
BOLO
2009-12-08 14:04 - IP 77.113.***
Co po pierwsze to nie wklejam, a że wszystko kreci sie w kolo tego samego tematu....Kto ma oczy niechaj czyta, kto ma rozum niechaj mysli.
Zresztą za kazdym razem czytam w waszych wypowiedziach tez w zasadzie to samo, jedni sa za jedni sa przeciw i nic z tego wynika.Zgoda.Wazne jednak jest aby rozmawiać i starać sie przekonywac do normalności jak i odpowiedzialnosci za swoje czyny i dzialania.Dośc mam plucia na ITI tak samo jak mam dość dziwnych dzialań rzeczonego ITI. Jak na razie to obie zwasnione strony blablają i nic z tego nie wychodzi.Będe pisal o czymś innym jak bedziemy mieli normalna druzynę, herb, a nie znak towarowy,ochrona będzie wykazywala sie pomoca , a nie bezmyslnymi dzialaniami, jak wróca oprawy, jak pirotechnika - pod pelna kontrola p.poż - bedzie dopuszczona, jak kibice będą kibicami, jak przestaniecie pluć na wlaściciela.
Wystarczy, ale jak dlugo bedzie tego brakowac tak dlugo bede pisal. Moze jest to nudne, ale caly ten spor tez już zaczyna byc nudny.
Gość legia.com: ~marecki_ny
2009-12-08 14:30 - IP 89.75.1***
juz widze te tlumy na nowym stadionie :)) ..... buhahahahaha .... tak czytam wpisy i widze za zarzad wykonuje "swietna" robote :)) ... naprawde wisialo mi czy bedziecie w Legii czy nie ... ale teraz to mam nadzieje ze was nie bedzie :) ... nie nadajecie sie poprostu i wlascicile i ci panowie z zarzadu :).... licze na to ze juz niedlugo sami stad pojdziecie jak bedziecie mieli 3 000 ludzi srednio ma meczu :) ..... gdzie jest wpis tomaszka ????? hehehe
Gość legia.com: ~oszolom
2009-12-08 14:39 - IP 89.174.***
Nie idźmy wydeptanymi ścieżkami po których ślepo inni chodzą bezbożnicy,podążajmy szlakiem starych legionowych wiarusów,którzy maszerowali w najgorszą niepogodę pod wiatr po stokroć nieprzychylny.
Idź pod prąd wszelkiej poprawności !!!
BOLO
2009-12-08 14:42 - IP 77.113.***
no i własnie jak widze te wpisy, ciagle to samo....ale ten sie smieje kto smieje sie ostatni....ktos madry tak powiedział.Co do oceny pracy zarzadu to po raz kolejny zapraszam do oceny włascicieli, znaczy sie płatników wynagrodzeń panów z zarządu....Jednak z pewnoscią to hehehe co do ilosci kibiców na nowym stadionie jest przesadzone....
Gość legia.com: ~Bielany
2009-12-08 14:42 - IP 83.14.1***
Skoro prawie 2 miliony osób wyrabia sobie zdanie na temat bezpieczeństwa na Legii na podstawie informacji z mediów to podawajcie jeszcze więcej rozdmuchanych informacji o awanturach, dilerach, bandytach itp. Tyle razy Anglia pada jako przykład w walce z huliganką to weźcie się nauczcie od nich tuszowania w mediach największej nawet szarpanki z udziałem kibiców.
Gość legia.com: ~nick
2009-12-08 14:48 - IP 82.177.***
tylko widzisz Bolo... może i właścicielom wcale niezależy na Wielkiej Legii, a bardziej na Wielkim Stadionie???
Gość legia.com: ~marecki_ny
2009-12-08 15:02 - IP 89.75.1***
heheeh jest jak najbardziej na miejscu :) ..... rece opadaja jak sie patrzy co sie dzieje :( .... i tylko smiech pozostal
nopar
2009-12-08 15:06 - IP 77.112.***
Szanowny Członku i cały Zarządzie KP Legia:
Ta mowa to bełgot, stek bzdur, pomówień i niedomówień.
Jeśli mielibyście choć trochę szacunku dla kibiców to ktoś przeczytał by te wpisy, wyciągnął wnioski i zrozumiał, że kibice to nie bezmyślna masa kupująca wszystko jak leci.
Trudno posądzić wisujących się tu (w wiekszości), że są zwolennikami LTM czy SKLW.
A mimo to mało kto popiera tę "mowetrawe" Pana Ostrowskiego.
Gdyby on sam posłuchał, albo przeczytał co mówi to by bardzo pomogło.
Kadra bez zmian (sprzedaż najlepszego gracza to pan pikuś)
Oznaczenie kibiców kolorami - SUPER! Brak jeszcze kilku znanych i lubianych a nic nie znaczących.
Mało kto przychodzący dziś na stadion nie interesuje się kwestiami kibicowskimi, co nie znaczy, że w razie co przyłączy się do awantury.
Już za chwilę apel do ZIELONYCH: PRZYJDŹCIE! ALE MY NIUE WZMOCNIMY DRUŻYNY A ULTRASÓW ZAMIERZAMY TĘPIĆ BO TO SAMO ZŁO. A MOŻE BY TAK EDUKOWAĆ OBECNYCH KIBICÓW I PRÓBOWAĆ ZASTOSOWAĆ METODĘ NIE TYLKO KIJA ALE I MARCHEWKI.
ehhhhh .... nie chce mi się już dalej pisać. To nie ma sensu, bo przeczytają tylko kibice , którzy i tak wiedzą to samo a władze Legii mają to w .... głębokim poważaniu
Gość legia.com: ~Rammstein
2009-12-08 16:21 - IP 83.24.1***
Drodzy fani kp iti Warszawa. Cóż po tym wywiadzie raczej nie do czekacie się na nową silną drużynę. Prędzej ja do czekam się odejścia iti z Legii.
Zobaczymy kto kogo przeczeka. Ja mam czas...
Gość legia.com: ~zielony
2009-12-08 17:24 - IP 78.30.8***
brawo zarzad brawo iti !!!
to koniec slugosow bosmana ,ktory stracil swoj baraczek z podrobami a wieszosc kibicow idzie za nim w ciemno ,gloszac swoje smieszne haselka dzihad itp to koniec wozenia sie tego człowieka w klubie !!!
Gość legia.com: ~kibol
2009-12-08 18:05 - IP 83.3.12***
Czyżbyście pikniki wreszcie zrozumieli że ITI was okłamuje ?????? nie chce mi się w to wierzyć . Przecież wy i tak będziecie "tańczyć jak wam zagrają " . Myślicie że oni choć trochę liczą się z waszym zdaniem ?
Wy tylko w necie potraficie się wyżalić i nic więcej nie zdziałacie . I uważajcie tu z wpisami bo zarząd was namierzy i dostaniecie zakazy stadionowe :)
A ty Bolo proszę Cie bardzo nie wypowiadaj sie na tematy kibicowskie bo o kibicach masz takie pojęcie jak diennikarze Gazety wyborczej . Już Ci w innym temacie tłumaczyłem że w piątek 800 osób na dalekim wyjeździe w Lubinie i to na zakazie i po nagonce GW to jak na Polskie warunki dobra liczba . A ty nadal swoje że nas 800 pozostało.... Porównaj sobie frekwencje tuż przed przyjściem ITI (poziom sportowy był mniej więcej ten sam ) i teraz . To będziesz wiedział ile osób bojkotuje ITI i ilu nas jest . Was dla porównania było 800 na meczu PP z CRacovią z czego tylko 50 osób kupiło bilety a reszta to karneciarze .
A w niedzielę zobaczymy kogo będzie więcej . Was na meczu z Arką czy nas w tym samym czasie na hokeju na Torwarze :)
BOLO
2009-12-08 18:20 - IP 84.10.2***
Rammstein dobrze, przyjmuje twoje racje.Powiedziałeś A powiedz B.
Doczekałeś się odejścia ITI z Legii, jak będzie wg. ciebie wtedy wyglądał klub i kto zastąpi obecnego właściciela.Skoro masz czas to proszę zrób symulację, ciekawy jestem jaki masz scenariusz.
Gość legia.com: ~Rammstein
2009-12-08 20:03 - IP 83.24.1***
Bolo
Nie wiem co będzie jak odejdzie iti może byc lepiej bo trafi się nowy sponsor bardziej kumaty potrafiący wykorzystac potencjał całej szeroko pojętej Legii (historia kibice) do maksimum. Równie dobrze może byc i druga liga a dodam na marginesie, że czasami dobrze oberwac od życia po czterech literach bo to mobilizuje do większego działania.
Ja zawsze nie ważne na jakim poziomie rozgrywek chcę oglądac Legię walczącą tak żebym widział na boisku ból, pot, krew i łzy szczęscia lub rozpaczy oraz rozśpiewane i kolorowe trybuny. Tego właśnie od objęcia Legii przez iti mi najardziej brakuje.
Pozdrawiam
Gość legia.com: ~JOZEK
2009-12-08 20:23 - IP 89.72.7***
NIE ROZUMIEM. JEDZIECIE NA WYJAZDY, TAM WSPIERACIE WASZĄ (NASZĄ) LEGIĘ A NA Ł3 NIE IDZIECIE BO TO NIE WASZA LEGIA. BRAKIEM DOPINGU OSŁABIACIE TO CO , JAK SAMI TWIERDZICIE, KOCHACIE. OK. MNIE TEŻ SIĘ NIE PODOBA ZACHOWANIE OCHRONY ALE JESTEM. NA KAŻDYM MECZU. ZAWSZE. BO TO MÓJ KLUB, MOJE ŻYCIE. I NIE TAŃCZĘ JAK MI ZAGRAJĄ. DZIWNE, ALE W CZASIE MECZU PORUSZAM SIĘ PO STADIONIE I NIKT MNIE NA ZIEMIĘ NIE POWALIŁ. I JESZCZE JEDNEGO NIE ROZUMIEM. BO SKORO DOSTALIŚCIE ZAKAZY ZA OPUSZCZANIE MIEJSC TO DLACZEGO CI, KTÓRZY OBLEGAJĄ PŁOTY I ZASŁANIAJĄ INNYM MECZE, NIE SIEDZĄC NA SWOICH MIEJSCACH NIE DOSTALI ZAKAZÓW? MOŻE WAM SIĘ NALEŻAŁO?
KIEDY? KIEDY KTOŚ PÓJDZIE PO ROZUM DO GŁOWY I ZACZNIE DIALOG ???? KTO BĘDZIE MĄDRZEJSZY???? CHCECIE SIĘ ZESTARZEĆ ZA PŁOTEM CZEKAJĄC NA ZBAWIENIE KTÓRE MOŻE NIE NADEJŚĆ?
Gość legia.com: ~doFatBoySlim
2009-12-08 21:03 - IP 83.8.19***
Twoja beznadziejność i beszczelność przekracza wszelkie granice.Ludzie ile w was nienawiści,zawiści ,wredności,braku kultury itd...Kupcie Legie i zarzadzajcie lepiej.Ciemniaki ,Panowie z Zarządu nie mają sejfu z pieniędzmi i zaraz kupią kogo chcecie.Ile właściciel wyłoży,tyle jest.Skończyć tą jałową dyskusję.Niektóre wpisy są poniżej krytyki,podobne do zachowania niektórych na stadionach.Chamstwo.Zarządzie róbcie swoje.A mnie ten Pan bardzo się podoba.Wyciszony,skupiony.logicznie myślący i wiele innych zalet.JESZCZE będziecie krzyczeć ITI WRÓĆ!!!!!!!Pożyjemy -usłyszymy.
Gość legia.com: ~kubek
2009-12-08 21:56 - IP 89.72.5***
Drodzy pracownicy ITI,grupo operacyjna pod kryptonimem "iti fans" nie wysilajcie sie z tymi pozytywnymi wpisami i bronieniem właścicieli ,ludzie naprawde nie są głupcami i widzą co się dzieje.Przekonywanie komentarzami że wszystko jest ok hmm,ciekawe kto taką strategie wymyślił.
Gość legia.com: ~luki3110
2009-12-08 22:14 - IP 89.73.2***
jeżeli ostrowski myśli, że przyciągnie ludzi grą tych cieniasów, to czeka go trudna konfrontacja z rzeczywistością. jeśli iti nie ma pieniędzy by utrzymać ten klub na przyzwoitym poziomie to niech się wycofa. już wolę spadek niż wodzenie ludzi za nos i takie bzdurne gadanie.
Gość legia.com: ~wawer
2009-12-08 22:27 - IP 83.31.2***
To co się dzieje wygląda coraz bardziej dramatycznie! To już nie jest tylko wojna z kibicami. Widać, że wynik sportowy Legii nie będzie dla iti najważniejszy. Liczy się tylko nowy stadion! Smutna prawda! Banda zmanierowanych snobów. Zawsze im mało!
bretes
2009-12-08 22:32 - IP 79.191.***
Mój ogromny kredyt zaufania dla ITI i wiara w ich Wielką Legię kończy się, kiedy czytam "nie planujemy żadnych (...) większych wzmocnień" - z ust członka zarządu na pół roku przed otwarciem nowego stadionu...
Szczególnie gdy dodaje, że chce "zachęcić kibiców zainteresowanych wyłącznie wynikiem sportowym do odwiedzania stadionu przy Łazienkowskiej". Czekaliście kilka lat na nowy stadion, tłumacząc się z braku inwestycji w poziom sportowy drużyny. Bezkompromisowa, ale i mało skuteczna walka z chuligaństwem i Akademia Piłkarska nie są wystarczającą rekompensatą za zatrzymanie ruchu kibicowskiego i niebyt w europejskich pucharach... szczególnie po tylu obietnicach! Czuje się oszukany.
BOLO
2009-12-08 23:21 - IP 84.10.2***
Kibol jak łatwo Ci przychodzi rzucanie słów takich jak pikniki...nie chcę też polemizować z tobą co do tego kto komu gra do tańca...mnie gra tylko Czarna Elka co do innych nie będę się wypowiadał bo każdy wie najlepiej czyją jest tubą - prawda kibolu ?
Na temat czy mogę się wypowiadać w sprawach kibicowskich, że niby nie mam pojęcia - to bez urazy kolego, ale myślę, że w czasach kiedy zaczynałem to Ciebiue jeszcze w planach nie było.Co do tej 800 to jest to właściwa liczba osób które głośnymi bluzgami chcą osiągnąć no właściwie nie wiadomo co...bo co myślisz, że przy takiej waszej postawie nawet inny sponsor-właściciel będzie chciał z wami rozmawiać, że pozwoli sobie skoczyć na garba.Łatwo jest pluć i bluzgać na innych trudniej rozmawiać.
Kubek nikt komentarzami nie chce przekonywać, że jest dobrze bo jest do d...a pisanie andronów o jakiejś tam organizacji, grupy operacyjnej...no młody człowieku wypowiadasz się jak znawca tematu filmów o ufo. Dlaczego uważasz, że to ty masz rację co inni nie mogą.
Rammstein - ja uważam, że zmiana właściciela nic nie da, bo ew. nowy będzie już wiedział jak przebiegają rozmowy z kibicami, a pamiętaj, że do każdej rozmowy potrzeba partnera.Krzykiem i bluzganiem jeszcze nikt nigdy nic nie załatwił.
Kibice mogą krytykować zarząd - bo i sam krytykuję, a straszenie i pisanie głupot, że mnie namierzą, dziecinada za stary jestem , a logując się dane swoje zostawiłem bez strachu- wymagając gry i wyników, ale krzyczenie dla samego krzyczenia...już bardziej zaczynam dawać wiarę, że te krzyki są właśnie sterowane.Swoją drogą kibol, kubek napiszcie jak wg.was ma zachowywać się kibic Legii jak to ma wyglądać i jak wg. was ma być rola właściciela i jeszcze jedno olewać mecz własnej drużyny...i o to znaczy karetowcy co to też gorsza wg. was grupa kibiców....
Gość legia.com: ~Bartek13
2009-12-09 01:24 - IP 89.77.6***
popieram kolege bolo ! nic nie zdobędzie się krzykiem i obelgami !!! a co do transferów ???!! (zobaczmy co już robi wisła ! pazda cleber a jeszcze okno transferowe nie jest otwarte ) tej drużyny nie stać na miejsce w tabeli które obecnie (L) zajmuje możemy to tylko zawdzięczać słabej dyspozycji głównych pretendentów do majstra !! a stwierdzenia że tą drużynę stać na więcej porostu doprowadzają mnie do śmiechu !!! ten sam skład od 2-3 lat prezentuje kompromitujący jak na LEGIE poziom !!! w LEGII nie może być miejsca dla takich zawodników jak grzelak chinamya jeśli wogóle grają a nie są kontuzjowani to ich skuteczność może i wystarcza ale na odre W !! Mięciel jego czas już minoł !! szałachowski więcej kontuzjowany niż sprawny do gry a pensje trzeba płacić ! radović co z tego że drybluje walczy jak nic z tego nie wynika a jego symulowanie staje się już żenujące ! rzezniczak mam wrażenie że od jakiegoś czasu zatrzymał się!! jest dobrym obrońcą ale co to za obrońca który podłacza się do ataku ale jego dośrodkowania są na poziomie A klasy a przecież to zawodowy piłkarz który otrzymuje za to nie małe wynagrodzenie i ćwiczy to całymi latami !! giza no cóż ten zawodnik ma problem z samym sobą ! można by tak wymienić dalej ! nie chodzi mi o wymianę wszystkich zawodników ale o podniesienie pewnego poziomu !! a tłumaczenie gry naszego zespołu z słabszymi drużynami śmieszy mnie !!!! że niby nie moga się odpowiednio zmobilizować to jest ich jeb........ obowiązek aby walczyć w każdym meczu albo porostu zawodnicy mają za dużo w dup..!!! TYLKO LEGIA WARSZAWA NICH WRÓCI DOPING I ODPOWIEDNI POZIOM DRUŻYNY
Dimczakos
2009-12-09 10:04 - IP 77.255.***
Bolo skończ już z tą liczbą 800 bo praktycznie w każdej wypowiedzi ją masz ;) sądzisz że tylko 800 osób protestuje ? To żyj dalej w słodkiej nieświadomości. I gdzie ta silna Legia pytam ? Gdzie transfery ? Gdzie piękna gra ? Gdzie LM ? Dalej naiwniacy wierzycie że ITI zbuduję nam drużynę na średnim europejskim poziomie ? Tak KP walczyło z kibicami że praktycznie zniszczyło doping na Legii, tak to jest jak skunks niedźwiedziem chce być ;)
Ale w tej drużynie drzemie potencjał - bójcie się Wodzisławy, Piasty i inne takie :)
BOLO
2009-12-09 11:32 - IP 77.112.***
Dimczakos słodka nieświadomość o gorzkim smaku.To nie tak to Wy krzyczycie tą liczbą 800 z Lubina, a dla mnie stara trybuna otwrta miała duzo więcej ludzi.Tak.Więc tylko niesmiało pytałem, gdzie jest reszta ? I skoro nikt mi nie odpowiedział to myślę, że ta reszta czeka , az to wszystko wróci do normalności, chociaz swoją drogą nie rozumiem jak mozna nie chodzic na mecze piłki nożnej Naszego Klubu.Legia to historia , a ITI jest zaledwie jej czastką.Nie dopinguje ITI tylko Legię.Ot cała filozofia.
Gość legia.com: ~lokis
2009-12-09 14:17 - IP 83.238.***
nie ma co narzekać choć przydał by się nowy trener,ale kto.na transfery mało kasy bo kibole na radzie miasta zarządali podniesienia opłaty za wynajem stadionu z40000 na500000 zł i niestety rada wysłuchała ich
Gość legia.com: ~marecki_ny
2009-12-09 14:26 - IP 89.75.1***
"Gdy będziemy mieć nowy stadion, do Legii trafią piłkarze warci miliony euro. Dzięki nim zapełnią się trybuny na 32 tys. widzów, a klub stanie się rozpoznawalną w Europie marką" - twierdzi Marek Drabczyk, członek Zarządu KP Legia Warszawa
2008-11-21 ..... :))
Gość legia.com: ~kubek
2009-12-09 14:45 - IP 89.72.5***
Jak to się mówi bolo "uderz w stół a nożyse się odezwą"
I skąd ta pewność że jestem taki młody?chociaż bardzo mi miło:)
BOLO
2009-12-09 15:15 - IP 77.112.***
Widzisz drogi kubek, kumaty czlek jestem,pare lat juz potej ziemi chodzę,szkoly pokonczylem, praca na zmiany daje rózne godziny dostepu do netu, a uczniowie dopiero po szkole.Tak, w stól uderzyłem lecz nozyce sie zacieły...tzn. pytania bez odpowiedzi chociaz niska zawartośc inwektyw juz jest sukcesem.Mysle, ze doczekam sie konkretów.
Gość legia.com: ~kubek
2009-12-09 15:31 - IP 89.72.5***
Widzisz tyle to lat chodzisz po tej ziemi i jednak się pomyliłeś i nie jesteś taki kumaty za jakiego się masz,bo ja też juz szkołe dawno skończyłem a w pracy nie mam internetu bo w pracy się pracuje a nie w necie siedzi,no chyba że się zarabia pieniążki na pisaniu komentarzy.
Gość legia.com: ~kibol
2009-12-09 18:00 - IP 83.3.12***
Bolo człowieku ogarnij się . Chesz żebym Ci policzył ilu nas jest . Proszę bardzo . Na ostatnich derbach z Polonią przed przyjściem iti byłó 14000 ludzi . Ostatnio na derbach było 3300 osób . Czyli jest nas 10700 . I co ?
Czy ty człowieku myślisz że jak ktoś nie pojechał na ostatni wyjazd do Lubina tzn. że popiera iti ? Weź ty sie zastanów nad bzdurami jakie wypisujesz .
A co rozmów z zarządami to dogadywaliśmy sie się z wojskiem , z Romanowskim , Z Daewoo . Co prawda jak Zygo był prezesem były nieporozumienia ale szybko doszliśmy do kompromisu . Potrafiliśmy sie dogadać też z zarządem GKS Bełchatów , Zagłębia Lubin i zarządami wielu innych klubów . Ze wszystkimi praktycznie tylko nie z nimi ! To chyba nie przypadek .
Większość z was pikniki niedługo sie obudzi nie z ręką w nocniku a z głową w nocniku :)
BOLO
2009-12-09 22:40 - IP 84.10.2***
kibol piszesz, ze niby płacą za pisanie komentarzy, a jak stawka obowiązuje ...
Bardzo dobrze, że napisałeś te liczby i o to mi chodziło dokładnie o ten s p a d e k.
Liczysz co prawda pod siebie - no bo jak ma się ta Twoja matematyka do obecnej pojemności stadionu, tzn. ograniczenia do jednej krytej.Skoro wyszło Ci 10 700 osób - śmiesznie to wyliczyłeś mam nadzieję, że w handlu nie robisz ; - ) - to dlaczego w Lubinie było tylko 800 znaczy się gdzie reszta. Przecież mówicie o sobie my wyjazdowcy jesteśmy Legią, a cała reszta to chłam...więc jak to z tym jest chyba, że ocena tak jak kazali.....Co do ogarnięcia no to najwyższy czas bo jak się nie ogarniesz to może wyjść dziwnie. Wiarę mam głęboką więc wierzę w komplety na Ł3, wierzę , że bilety będzie się zdobywało bo taki będzie na nie popyt, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie poizwoli sobie na drewnianą drużynę grającą na utrzuymywanym przez siebie stadionie i mimo, że na niektóre działania zarządu krew mnie zalewa to naprawdę wierzę, że doczekam kolejnej LM na Łazienkowskiej tak jak doczekalem budowy stadionu, chociaż byli szubrawcy którzy i tego nie chcieli, ale w myśl powiedzenia psy szczekają, karawana idzie dalej mam wiarę , że dojdzie do celu przy pełnych trybunach. Mając wiarę w człowieka wierzę też w Ciebie bo tylko krowa nie zmienia zdania. Aha jeszcze jedno nikt mi nie odpowiedział jak ma wyglądać i zachowywać się kibic Legii , co ma sobą przedstawiać. Ciekawostkę zostawiam na koniec z Romanowskim nie pamiętam aby ktoś się dogadywał co do następnych to przypomnij w zasadzie zasady tych umów bo to ciekawy temat....Pozdrawiam