- W Antalyi mieliśmy dobre warunki do pracy. Tylko raz pogoda pokrzyżowała nam plany treningowe. Ćwiczyliśmy na doskonale przygotowanych boiskach, dlatego jestem bardziej zadowolony ze zgrupowania w Turcji niż obozu na Cyprze. Cieszę się, że zawodnicy poważnie traktowali swoje obowiązki. Piłkarze są świadomi celów, o które zagramy w najbliższej przyszłości.
Najgorszą stroną przygotowań były liczne kontuzje kluczowych zawodników. Do Turcji nie poleciał Ljuboja, a kilka dni po rozpoczęciu zgrupowania do Warszawy wrócił Radović. Z drobnymi problemami zmagał się również Maciek Rybus, a dzisiaj do tego grona dołączył Kosecki. Szkoda, że nie mogliśmy zgrywać się razem.
W żadnym ze sparingów nie byłem w pełni zadowolony z gry drużyny. Brakuje nam kluczowych zawodników. Mamy jeszcze spore rezerwy w ofensywie. Wierzę, że z Ljuboją i Radoviciem będziemy stwarzać większe zagrożenie.
Zimą musiałem zakładać, że nikogo nie pozyskamy w tym okienku transferowym. Skupiłem się na pracy z zawodnikami, którymi obecnie dysponuję. Mimo wszystko liczę na wzmocnienia. Transfer Borysiuka do Kaiserslautern nie był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ od dłuższego czasu przygotowywano mnie na odejście jednego kluczowego zawodnika. Musimy zrobić wszystko, aby ta strata była mniej odczuwalna. Mam nadzieję, że znajdziemy rozwiązanie, które nie odbije się negatywnie na postawie drużyny. Bardzo pozytywnie oceniam grę Kuby Rzeźniczaka w środku pola. Wiem, że są to tylko sparingi, ale po jego postawie obiecuję sobie bardzo wiele.

Wiele wskazuje, że zimą trafi do nas tylko jeden zawodnik. Chciałbym, aby był to napastnik, który będzie mógł zastąpić Danijela Ljuboję. Uzupełnienia nie wymaga pozycja defensywnego pomocnika, ponieważ na tej pozycji mogą grać Ivica Vrdoljak, Janek Gol, Kuba Rzeźniczak, Inaki Astiz, Artur Jędrzejczyk lub młodzi Furman i Łukasik. Poznajemy Alberta Bruce'a, który wywarł na nas pozytywne wrażenie podczas pierwszego zgrupowania na Cyprze. Ostatnio jego forma trochę spadła. Być może wpływ na taką postawę Ghańczyka mają nowe formy treningu, z którymi pierwszy raz zetknął się w Legii. To ciekawy chłopak, ale może okazać się przydatny dopiero w przyszłości.
Mamy 14 dni do meczu ze Sportingiem i liczę, że Danijel rozpocznie treningi już w przyszłym tygodniu. Radović walczy z czasem i na razie nie ćwiczy. Jeżeli obaj zagrają z Portugalczykami, to na pewno ich występ nie będzie trwał 90 minut. Być może rozpoczną spotkanie w wyjściowym składzie, a później ktoś ich zmieni. Według drugiego wariantu Serbowie wejdą w drugiej części spotkania na zmęczonego rywala.
Sporting jest solidnym rywalem, ale nie taki diabeł straszny. Po losowaniu sprawdziłem kadrę Portugalczyków i ich pozycję w tabeli. Wtedy sądziłem, że zagramy z bardzo silnym przeciwnikiem. Tymczasem w kolejnych spotkaniach ta drużyna częściej zawodziła. Ostatnio "Lwy" odniosły zwycięstwo, co może dodać im skrzydeł. Przed nami kolejny trudny dwumecz. Nie będziemy faworytami, ale nie zamierzamy pełnić roli kopciuszka. Podczas odpraw przekonuję chłopaków, że możemy awansować do 1/8.

W najbliższych dniach zagramy z Wisłą, a później ze Sportingiem. Nie chcę stopniować, który mecz ma dla nas większe znaczenie. W każdym spotkaniu interesuje nas tylko zwycięstwo. Chcemy zdobyć Superpuchar, awansować do 1/8 finału Ligi Europy i jak najlepiej rozpocząć zmagania ligowe.
Sporting oglądał trzy nasze spotkania na tym zgrupowaniu. Wiemy, że Portugalczycy bacznie się nam przyglądają. My obejrzymy jeszcze dwie potyczki naszych rywali. W tej chwili trudno czymś zaskoczyć przeciwnika. Pewnym problemem są dla nas rotacje, które stosuje Domingos Paciencia. Tylko w tym roku szkoleniowiec wystawił 22 zawodników, a największe zmiany zachodzą w linii pomocy. U tego trenera nie ma "żelaznej jedenastki", dlatego trudno wytypować skład, w którym Sporting rozpocznie pierwszy mecz z nami. Niezależnie z kim przyjdzie nam się zmierzyć, musimy zagrać agresywnie i konsekwentnie. Liczę, że kibice stworzą gorącą atmosferę. Nie ukrywam, że mecz w Warszawie będzie miał kluczowe znaczenie dla losów rywalizacji.
Od Bartka Żurka oczekuję dalszych postępów. Ten chłopak wiele nauczył się podczas treningów z pierwszą drużyną. Musi jeszcze poprawić kilka aspektów. Zbyt długo trzyma piłkę przy nodze, nie ma nawyku szybkiej gry na jeden lub dwa kontakty. Jestem pewien, że przy tak dynamicznym rozwoju szybko stanie się osobą grającą bardzo widowiskowo. Jeżeli nie zawiedzie go psychika, to będzie wiodącą postacią w Legii. Ten chłopak ma dobrze ułożoną nogę, drybling i dynamikę. Najbliższe miesiące będą dla niego trudne, bo przeskok z piłki juniorskiej do seniorskiej bywa trudny, ale on wie, że warto ciężko pracować.

Żurka widzę na skrzydle, a Wolskiego w środku pola. Obaj są dobrze wyszkoleni technicznie. Rafał ma już za sobą okres treningów z pierwszym zespołem i traktuję go jako pełnoprawnego członka naszej drużyny. Mogę go wystawiać w każdym meczu do wyjściowej "jedenastki". Bartek potrzebuje jeszcze trochę czasu.
Jestem bardzo zadowolony z młodzieży, która z nami przyjechała. Praca z tymi chłopakami dodaje mi wiele optymizmu. Teraz wszystko zależy od nich, czy dalej zechcą ciężko pracować i rozwijać umiejętności. Bartek Żurek jest najbliżej meczowej osiemnastki. Duże wrażenie wywarł na mnie Kuba Kosecki. Ten chłopak zbliżył się do wyjściowego składu.
Kuba Rzeźniczak pokazał, że dobrze czuje się w środku pola. Pierwszy raz spełnił moje oczekiwania w meczu ze Steauą, a dzisiaj grając wspólnie z Jankiem Golem i Ivicą Vrdoljakiem potwierdził swoje atuty. Myślę, że ten zawodnik może zastąpić Ariela Borysiuka w trudnych wyjazdowych spotkaniach. Nie chcę mówić jak zagramy ze Sportingiem u siebie, ponieważ ułatwiłbym zadanie Portugalczykom. Oni regularnie śledzą informacje o naszych przygotowaniach.
Wiosną mamy kilka celów i stać nas, abyśmy stoczyli zacięty bój ze Sportingiem. Nie mogę zagwarantować, że wyeliminujemy Portugalczyków. Mówimy o rywalu z wysokiej półki, ale w grze naszych rywali widzę pewne mankamenty, dlatego nie stoimy na straconej pozycji. Dyspozycja mojej drużyny w sparingach jest coraz lepsza. Nie mamy się czego bać.

Obecnie nasza ofensywa opiera się na młodych zawodnikach, ale wkrótce dołączą do nas Danijel Ljuboja i Miroslav Radović, a ich doświadczenie jest bardzo istotne. Jeżeli pozyskamy jeszcze jednego atakującego, to znajdziemy się w dobrym położeniu. Młodzież będzie miała od kogo się uczyć. Nie mam złudzeń, że ci chłopcy coraz lepiej radzą sobie w sparingach, w których nie ma presji. Problem pojawia się w meczach o stawkę. Po słabszym występie pojawia się krytyka ze strony mediów i oni będą musieli to udźwignąć. W rundzie wiosennej zostaną rzuceni na głęboką wodę.
Nie wyobrażam sobie drużyny bez Radovicia i Ljuboji. Jeżeli będą prezentowali odpowiedni poziom, to mogą liczyć na miejsce w wyjściowym składzie.
Srdja Kneżević i Marijan Antolović dostali wolną rękę w poszukiwaniu nowych klubów. Szukamy im nowych pracodawców, ale na razie obaj pozostają przy Łazienkowskiej. Jeżeli do końca lutego nic się nie zmieni, to wiosną będą trenowali z Młodą Legią.


gość legia.com~
IP 178.37.***2012-02-02 20:30
odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu Powodzenia trenerze:)
gość legia.com~tomaszek67
IP 83.1.53***2012-02-02 20:35
Drużyna miała idealne warunki do pracy i na zgranie. W składzie nie nastąpiły praktycznie żadne zmiany - rachunek zysków i strat wyszedł na zero: odszedł Borysiuk, przyszedł Bruce. A w zanadrzu szykuje się jeszcze jedna bomba transferowa w postaci bardzo dobrego napastnika. Oby tylko Skorża nie zmarnował i nie zaprzepaścił tytanicznej pracy jaką wykonał Marek Jóźwiak w zimowym okienku transferowym.
jack1916,
Albo jesteś "wtórnym analfabetą" i nie umiesz czytać ze zrozumieniem a pojecie sarkazmu jest Ci obce, albo jesteś dobrym kolegą prawdziwego tomaszka67 skoro się tak plujesz.
gość legia.com~(L)
IP 82.160.***2012-02-02 20:39
"gdyby nie Leszek i Marek"
Gdyby prezesi i dyrektorzy w Legii byli takimi profesjonalistami jak trener Skorża to byłoby pięknie.
Szkoda tylko że trenerowi Skorży podkładane są kłody pod nogi. Obiecane transfery i nieprofesjonalność działaczy nie wpływają korzystnie na przygotowanie zespołu do rozgrywek. Widać wyraźnie, że w przypadku braku Ljuboi nie mamy napastnka. A Jóźwiak tak obiecywał wespół z Miklasem...
Ale koniec wskazanego marudzenia i skupmy się na przygotowaniu. Sam niewiele mogę powiedzieć o przygotowaniach bo nic o nich tak naprawde nie wiem. Skoro trener Skorża mowi ze została wykonana olbrzymia praca to należy się cieszyć i uwierzycw jego słowa. Kontuzje Ljubo i Rado nie były zbyt fortunne, ale to tez pokazalo nieprofesjonalne zachowanie naszych działaczy. Każdy wie, ze Ljubo ma problem z pachwinami i zamiast wyslac go od razu po rundzie na kurację i odpuscic sobie mniej wazny oboz na Cyprze, to wszyscy myśleli ze uraz zniknal jak za dotknięciem różdżki. Nie - Jak długo będa w tym klubie pracować tak nieodpowiedzialni i niefachowi ludzie?
Ale cieszy mnie postawa młodzieży. Wolski na stałe wszedł do zespołu(czyt. 11), żyro tez zadomowił sie w kadrze zespołu. Ciekawi mnie ten chłopak Żurek - od razu pierwszy obóz i trener Skorża mówi, że "Bartek Żurek jest najbliżej meczowej osiemnastki". Skoro jest bliżej jedenastki od świetnie spisującego się Kosy, to nie chce myślec w jakiej jest obecnie formie. To napawa optymizmem. Chłopaku - powodzenia! Natomiast jeśli chodzi o Kose, to ma u mnie duży plus. Pokazał, że nie jest płaczkiem i sumiennie walczył o podstawową 11. Trener Skorża napewno to uszanuje.
Gorąco licze, że Danijel i Miro wrócą na Sporting. Są nam potrzebni. Wierze w przejście Sportingu. W Lutym musimy mieć same zwycięstwa, a potem po mistrza!!!
Pozdro
Tego fragmentu, że Zurek jest blizej od Koseckiego do 11 miało nie być.. mój błąd
gość legia.com~FanNS
IP 89.174.***2012-02-02 20:54
szkoda tylko brak solidnego napastnika na zgrupowaniu...
Oj bardzo szkoda.. Nam pozostaje wierzyć, że Jóźwiak robi cokolwiek..
Ciekawe czy znajdą się chętni na Kneże i Antka.
Wydaję mi się, że działacze w innych krajach są mądrzejsi i takiego szrotu nie zakupią. Niestety.. Jesteśmy na nich skazani... Pobieraja tylko kase
... o ile wierze, ze Antolovic chetnie odejdzie o tyle Knezevic zostanie, gdyz miejsca to nie zlapie nawet druzynach trampkarskich ;)
gość legia.com~cwks
IP 109.107***2012-02-02 21:00
POWODZENIA TRENERZE
Mądrego miło posłuchać (poczytać). Miło będzie po świętować w maju mistrzostwo i patrzeć na skrzywione miny M.J. i L.M.
LM
gość legia.com~Kowal
IP 83.24.6***2012-02-02 21:17
WKład Macieja Skorży w rozwój ten drużyny w ostatnich dwóch sezonach jest nieoceniony. Dająm u drewno Knezevic, Manu, Antololiv, a i tak zdobył puchar Polski
Szkoda tylko , ze niekompetencja Waltera, Miklasa i Jóźwiaka popieranych przez stewarda go blokuje.
Tak na marginesie znam pare osób w tym klubie. Nikt nie zna tego tomaszka. ZNają takiego stewarda tomasz, bo często kręci się przy vipach :) iNie żartuje w tym momencie W każdej plotce jest ziarenko prawdy. Pozdrawiam
gość legia.com~arknjh
IP 89.231.***2012-02-02 21:32
Antka do Pogoni/Olimpii wypożyczyć :) Ze Srdja rozwiązać kontrakt. I tak nic za niego nie dostaniemy
...dobra wypowiedz ... jedynie prosba, iz jesli ktos przyjdzie to naprawde facet, ktory "z marszu" bedzie mial poziom Ljubo a nie "jakies Koke"...od takich jak on to nasi mlodzi jedynie sie naucza, iz nawet z brzuchem mozna "zarobic" nie umieja ;)
HAU HAU
Musze przykre słowa o Skorży jakie wcześniej pisałem/mówił.
Zaczyna się wydawać jedynym robiącym swoje w klubie.
gość legia.com~piotruspan
IP 62.152.***2012-02-02 21:46
Do Tomaszek 67
Czy ty i Józwiak to jakaś rodzina ?
Bo mu smarujesz wazeliną aż cuchnie i błyszczy.
gość legia.com~krs1
IP 86.14.2***2012-02-02 22:06
skoro trener wierzy w nowego napastnika, to dlaczego my mamy nie wierzyc? LE odpuszczamy(chyba) a na ekstraklase zglaszamy nowego napadziora + mlodzi , i moze byc ciekawie.
Powodzenia MR.Coach
Szacunek trenerze
jest Pan właściwą osobą na właściwym miejscu, mam nadzieje że będzie Pan trenerem również w przyszłym sezonie i to niezależnie czy będzie MP, dzięki Panu drużyna gra z rundy na rundę coraz lepiej, wiem że ma Pan swoje zdanie i nie boi się Pan go wyrażać co nie podoba się niektórym w klubie, licze że Pana pozycję obronią wyniki, a Pana przeciwników zmuszą do zmiany nastawienia i zaczną grać z Panem a nie przeciwko Legii, bo Panu tak jak jak kibicom zależy na Wielkiej Legii
Pana trenerze jak i kibiców łączy między innymi to że zarówno Panu jak i nam wiele obiecywano, a obietnice raczej pozostaną pustymi
gość legia.com~Daki
IP 178.42.***2012-02-02 22:13
Szkoda, że zarząd robi wszystko w kierunku zwolnienia najlepszego trenera jakiego znam w Polsce...niech Pan, panie Skorża, wie, że kibice murem stoją za panem i ew.2 miejsce w lidze (w które nie wierzę) czy odpadniecie z Portugalczykami, to oczywista wina dwóch panów, sami wiecie kogo...
Dla Pana wielkie brawa bo już w rundzie jesiennej mimo braku pełnego składu i olbrzymiej presji drużyna pod Pana wodzą osiągnęła największy sukces od lat, który teraz próbują zaprzepaścić Leszek i beret....eh..szkoda gadać...a to Polska właśnie, sprawy personalne i osobiste zatargi ponad dobro klubu.
Pan Maciej jest człowiekiem ambitnym i zawsze dążącym do celu, łatwo nie odpuszcza, musiał nieźle zajść za skórę zarządowi skoro go tak traktują...
Przed nową rundą piłkarzom Legii, Panu i Arielowi chcę powiedzieć:
1. Olbrzymi szacunek, za to czego dokonaliście do tej pory.
2. Wierzę, że poradzimy sobie bez wzmocnień, a nasza młodzież poradzi sobie, choć za szybko będzie musiała zostać rzucona na głęboko wodę.
3. Powodzenia!!
Panie Miklas i Jóźwiak, praca jaką wykonaliście dla tego klubu jest nieoceniona, wszyscy was szanują za dotrzymywanie publicznie wypowiedzianych obietnic, honor, a także pełen profesjonalizm. Uważam, że ten moment jest najlepszym, aby w blasku chwały i przy gromkich oklaskach zejść ze sceny. Wszyscy będą wdzięczni :)
gość legia.com~
IP 89.72.7***2012-02-02 22:20
Powodzenia Trenerze!:)
Panie Trenerze jestem pelen podziwu dla Pana pracy,tylko szkoda ze wciaz rzucaja Panu klody pod nogi.
Polecam wywiad ze sprzedawca polonezow na TVP-transferow nie bedzie.moze wypozyczenie
Mój skład na Wisłe i Sporting:
Wisła:
Kuciak
Jędrzejczyk Żewłakow Komorowski Wawrzyniak
Gol Bruce
Kucharczyk Wolski Rybus
Żyro
Sporting:
Kuciak
Jędrzejczyk Żewłakow Komorowski Wawrzyniak
Kosecki(Kucharczyk) Wolski Rybus
Kucharczyk(Żyro)
Rado i Ljubo w 2 połowie.
gość legia.com~marecki_ny
IP 79.191.***2012-02-02 23:19
heh ... jak L zdobedzie mistrza to nawale sie gorzalka .... choc brzydze sie wody i nie tykam jej od lat:)). nie dlatego ze nie moge heh zeby nie bylo,to moj wybor :))
gość legia.com~mcc
IP 46.205.***2012-02-02 23:22
rozsądny facet z naszego trenera. Ręce precz od MS!
gość legia.com~Tobiaszek
IP 88.217.***2012-02-02 23:23
Skorza zaprzepaszcza ciezka prace Marka i Leszka. Antolovic to wielki talent i powinien byc co najmniej drugim bramkarzem. W przyszlosci Legia zarobi na nim miliony. Srda to uniwersalny zawodnik, nie odpuszczajacy w zadnym meczu do konca, mogacy wiele dac Legii. Niestety brak rotacji oraz popelnianie wciaz tych samych bledow przez Skorze powoduje, ze nie odsadzilismu reszty ligi o lata swietlne.
I co tomaszku?
Co powiedzial Miklas?
Szczeka mi opadnie? Watpie
gość legia.com~do Tomasze
IP 178.73.***2012-02-02 23:38
tytaniczna praca Jóźwiaka? Na chwilę obecną to rozumiem ironia?
gość legia.com~dzyndzel
IP 95.49.1***2012-02-02 23:38
Trenerze masz nasze pełne poparcie! Jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu i tylko szkoda że Marek Jóźwiak i Leszek Miklas ciągle robią Panu na złość i zamiast ułatwić to utrudniają prace...
gość legia.com~kibo(L)
IP 10.12.1***2012-02-02 23:49
Kucharczykowy, dlaczego ze sportingiem chcesz, żebyśmy zagrali w 9, bez defensywnych pomocników? ;] aż tak pewny siebie jesteś? ;]
gość legia.com~tomaszek67
IP 83.1.53***2012-02-02 23:51
Marek cały czas robi swoje i , z tego co wiem, jest blisko zakontraktowania bardzo dobrego napastnika z międzynarodowym doświadczeniem.Mam nadzieję, że mimo wszystkim niedowiarkom i niewybrednym słowom rzuconym pod jego adresem, znowu pokaże swoją fachowość i drużyna zostanie odpowiednio wzmocniona.
gość legia.com~conradoc15
IP 94.171.***2012-02-03 00:10
oj ludzie, ludzie... przeciez ten tomaszek67 piszacy te brednie to GOSC legia.com... prawdziwy tomaszek zawsze pisze ze swojego konta... jak latwo niektorych nabrac to az wstyd.. a potem jeszcze beda tomaszkowi pisac zbedne glupoty
Skorża mówi bardzo rozsądnie i to bardzo cieszy, bo widać, że mimo tylu problemów ma jakiś plan na tę drużynę. Szkoda, że trener musi robić dobrą minę do złej gry i nie otrzymuje od zarządu takiej pomocy jaka mu się należy, jako trenerowi zespołu walczącego o mistrzostwo.
BOLO chyba pytał.
Kłody pod nogi Skorży rzucane przez Jóźwiaka i Miklasa to:
- fatalna organizacja zgrupowania na Cyprze
- kiepski dobór sparingpartnerów (jedynie sparing ze Steauą był wartościowy)
- brak jakiegokolwiek wzmocnienia składu
- wyrwanie lidera środka pola i oddanie go do spadkowicza z bundesligi
- brak jakiejkolwiek inwestycji ze środków ze sprzedaży w nowego zawodnika
- stawianie przed trenerem nierealnych wymagań (mistrzostwo i gra na 3 frontach z połową składu złożoną z nieogranych juniorów i szklanych zawodników)
Wystarczy, aby nie lubić obu panów.
gość legia.com~DDDDDDDDDD
IP 188.146***2012-02-03 01:16
Teraz każdy broni trenera Skorży. Gdy przyjdą przegrane to się zmieni, będą lecieć gromy. A to nie jest wina Skorży. Bez klasowego napastnika i rozgrywającego żadna drużyna nie ma szans na sukces.
Kneżevic i Antalović to ponad milion euro w błoto(kontrakty+transfer). A teraz nawet 10 tys nie ma.
Cieszę się że wreszcie trener Skorża miał odwagę uczciwie przedstawić sprawę Borysiuka i transferów do Klubu.
Wiedział że Borys odejdzie,wiedział że nie ma kasy na wzmocnienia i wie że mimo tego jeden zawodnik do nas dołączy.
Szkoda tylko że Zarząd nie powie jasno że to on zablokował transfery do Klubu,wszyscy zarzucają winę za to Markowi Jóźwiakowi,a jego winy w tym nie ma żadnej.
Kontuzje to największy minus ostatniego miesiąca.
Plusem jest postawa drużyny na treningach i sparingach.
Gołym okiem widać że ta drużyna jest bardzo mocna,młodzi spokojnie mogą być bardzo wartościowymi zmiennikami,a podstawowy skład czy nawet meczową osiemnastkę mamy piekielnie mocną.
Strategią Legii jest jak wiadomo ogrywanie i promowanie młodzieży w celu ich sprzedaży,z tych pieniędzy ma się Legia utrzymywać.
Generalnie mamy jak najmniej kupować,jak najwięcej wychowywać.
Transfer Borysiuka wpisuje się w tę strategię.
Osobiście uważam że mimo wszystko transfery gwiazd do Klubu są potrzebne,przy nich nasza młodzież powinna dojrzewać i stawać się lepszymi piłkarzami.
Nie potrzebujemy natomiast przeciętnych zawodników którzy byliby uzupełnieniem składu i siedzieli na ławce rezerwowych.
Tę rolę powinni wypełniać wychowankowie Akademii.
Obecnie podążamy tą drogą i wynik na koniec sezonu pokaże czy Zarząd miał rację uznając że ta drużyna w obecnym składzie jest wystarczająco mocna żeby zdobyć mistrzostwo.
Mimo wszystko wierzę,a w zasadzie jestem pewien że dojdzie do kompromisu i jeden klasowy napastnik jeszcze w tym okienku do Legii dołączy.
Może stwierdzenie że jestem pewien jest na wyrost,ale jestem głęboko przekonany że tak się stanie.
Mistrzostwo jest priorytetem i biorąc pod uwagę wszystkie argumenty za i przeciw jestem coraz większym optymistą,w maju powinniśmy świętować ten upragniony tytuł.
Hmmm, wiec poki co mamy Twoje slowo na to, ze trener jest be, a Marek j Leszek sa super. Tylko jest jeden problem. Ze strony kibicow wyglada to zupelnie odwrotnie. Brak wzmocnien, czy nawet rozmow o wzmocnieniach na prawde nie sa poprzec twojej teorii.
Poki co, Maciej Skorza bedzie mial duzo wieksze poparcie kibicow i mediow nie wspomniana wyzej dwojka dyrktorow.
Pozdrawiam
... jesli juz w jakis sposob jestes "blisko" tych panow to szepnij im na ucho :jesli juz to... NIE SCIAGAJCIE PONOWNIE KELHARA I OKBUKE ! :)))
P.S.: ...i nie pisz, iz od braku transferow jest zarzad a od dokonanych transferow Skorza ... wowczas wypadaloby spytac: ZA CO Jozwiak i Miklas dostaja pieniadze ?!?
Jak nie pobełkoczesz to źle się czujesz?
Jestem głęboko przekonany, ze trener Skorża to jedyny facet z jajami w klubie. Inni "faceci" powiedzieli, żeby nie pytać ich o transfery zaś ten wyłożył kawę na ławę.
Jeśli to Trener blokował transfery to mam moje pełne poparcie dla takich działań jak w przypadku niejakiego KOKE. I gdzie ten ogór teraz jest - BAKU!!! Czy MS zarobił dla klubu przynajmniej 1-1,5 MLN OJRO bo pewnie tyle by nas kosztowała ta pomyłka. Przecież jak MS widzi gościa, który nie grzał ławę, ma nadwagę itp to wiadomo, że nie weźmie delikwenta do zespołu bo doprowadzenie go do stanu używalności to min. 6 m-cy. Takie blokowanie popieram. Pytanie co kombinowali MJ i LM, że chcieli wcisnąć MS takiego leszcza. A może mięli obiecaną działkę od transferu?
Nie powiesz mi pinokio... yyy... tomaszku, że MAreczek z Leszuniem proponowali Skorży 1234123 napastników światowej klasy bo NIE WIERZĘ, że Maciek takich by nie chciał wiedząc, że przy kontuzjowanym Danjelu, Michale NIE MA KIM GRAĆ!
Jesteś KŁAMCĄ, wiedzą to już wszyscy więc z łaski swojej przestań pisać oczymś o czym nie masz pojęcia STEWARDZIE za 5 zł.
I jeszcze jedno...
Czy taki Mareczek i Leszek nie mogą przed otwarciem okienka powiedzieć, że NIE MAMY PIENIĘDZY, dlatego w tym okienku NIE ROBIMY TRANSFERÓW. Jednocześnie informujemy, że nawet jeśli kogoś sprzedamy to pójdzie to na spłatę długów wobec właścicieli, nie lepiej tak powiedzeć?????????????????????? ...i najwyżej mile kibiców zaskoczyć "robiąc" jakiś transfer?????
Czy oni zawsze muszą robić idi.otów z ibiców
To jeszcze wytłumacz mi: Jeśli szukamy oszczędności, to po co nam tylu dyrektorów? Po co nam Jóźwiak, który rok czasu jest na wakacjach, bo przecież przez rok nie będzie transferu do klubu... a za wysokość transferu z klubu są odpowiedzialne inne głowy... po co nam ten pozorant?
Kłamiesz... to zarząd zablokował transfery.
Nie starczyłoby na pensje nowych dyrektorów...
Jak by Marek przysyłał mi samych ogórów to też bym ich nie chciał.Trener złożył zapotrzebowanie na jakość sportową i mentalną,żeby złożyć drużynę.A Józwiak nie poradził sobie z tym zadaniem i tyle na temat.
Koniec świata, tomaszek krytykuje zarząd. Zostaliśmy przez klub oszukani. Mam taka propozycję, może skoro zarząd obniża poziom drużyny, to niech obniży ceny biletów. Bo jakby nie patrzeć, za taką samą cenę, otrzymujemy gorszy produkt.
Dodam tutaj słowo od siebie.
Po pierwsze to TOmaszek67 napisał, że zarząd mógłby się przyznać, że zablokował transfery a jak wiemy ani Jóźwiak ani Skorża nie są członkami zarządu.
Co do sytuacji w klubie to jestem przerażony. Jeśli do tej pory nie mamy napastnika oznacza to, że bedziemy go dopiero szuakć... Jeśli wierzyć PS to nawet złotówka z transferu borys nie idzie na zawodników a to jest już złodziejstwo...
Tera odnośnie opinii zarządu, ze nie potrzebujemy wzmocnień. Jeżeli nie potrzebujemy to czemu nie szukamy lewego obrońcy? (przypominam, że w rundize jesiennej ponad 60% bramek padło ze strefy warzywniaka - o jego błędach nie wspominam) Czemu nie szukamy rozgrywającego? Na koniec czemu czekamy na napastnika? OD dawna powinniśmy mieć namierzonego solidnego egzekutora, takiego który grając razem z Ljuboją dawałby mu możliwość cofnięcia się...
O co apeluje do kibiców? Nie czepiajcie się ani Jóźwiaka ani Skorży jeden i drugi są pracownikami. Pamiętajcie, ze nie mogą oni zrobić nawet ciut wiecej niż pozwoli im zarząd czy właściciel... A właściciel chce sprzedać swoje udziały więc czyści wierzytelności spółki, żeby nabywaca akcji nie mógł zniszczyć naszego klubu...
Pozdrawiam
do michaeLLo
Jesteś jedynym który prawidłowo odczytał to co napisałem.
No cóż,czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka,dla niektórych za trudna...
bardzo dobrze, że się cieszysz tomaszku
bo Skorża ma jaja jako jeden z nielicznych w tym Klubie (abstrahuje tu od piłkarzy)
szkoda że cała "góra" tych jaj nie ma.
Ja się tylko pytam po co nam Jóźwiak? Czy nie moglibyśmy szukać oszczędności np. pozbywając się niepotrzebnego personelu?
Widzę, że coś styl mi się posypał - wybaczcie ale to zmęczenie poranne :)
Skorża i Jóźwiak chcieli tych samych zawodników,w tej kwestii nie było różnic,ale zarząd powiedział stanowcze NIE i temat upadł.
W Legii nie od dziś i nie od wczoraj kuleje decyzyjność,procedury są skomplikowane,długo trwają i przez to wiele spraw transferowych niestety bierze w łeb.
Dopóki każdy transfer musi zaakceptować trener,dyrektor sportowy,dyrektor finansowy,następnie zarząd,potem właściciel to dobrze nie będzie.
Jestem za tym żeby dyrektor sportowy miał jasno określony budżet transferowy i w ramach tego mógł razem z trenerem podejmować wiążące decyzje.
To uprości i przyspieszy proces transferów.
A teraz do narzekających na jóżwiaka - Wymieńcie listę zarzutów i popolemizujmy sobie :)
Najwyższy czas powiedzieć komu zawdzięczamy brak jakichkolwiek wzmocnieć w tym okienku.
Nie jest to tym razem Jóźwiak. To są ci ludzie:
Paweł Kosmala ? Prezes Zarządu
Piotr Zygo ? Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny
Rafał Wyszomierski
To są właśnie obecnie szare korporacyjne eminencje, zwłaszcza dwóch ostatnich. Najwygodniej jest siedzieć sobie z tyłu co? Niech ludzie się dowiedzą kto podjął decyzję i kto (oby) za nie poniesie odpowiedzialność.
tomaszek to co pisałeś ,że Skorża blokował jak teraz piszesz,że zarząd nie zaakceptował.Przeczytałeś dzisiaj te same newsy co ja i zmieniasz zdanie?
Jóźwiak:
- po co on nam jest? do odbierania telefonów jak sekretarka? to niech ma pensję sekretarki. Jeśli wiadomo, że ma nie być transferów (przez rok), i jeżeli "Wyżsi" ustalają kwoty i akceptują transfery... to niech sekretarka im przekazuje kto chce kupić naszych piłkarzy... i tak wszystko się wyjaśnia, bez udziału tego pozoranta, na linii piłkarz-klub
- kto beknie za nieudane transfery, które nas prześladują do tej pory? Ohayon, Knezevic, Antolovic, Cabral, Mezenga, Hubnik (za którego wydaliśmy już więcej niż mieliśmy i cały czas jest na wypożyczeniu), Kelhar, Ogbuke...
- załatwił Ljuboje i tyle... Kuciak to przede wszystkim zasługa Muchy, upartość Kuciaka, Żewłakow sam się zgłosił i prawie nie został odesłany przez tego domokrążce
- jakie on ma doświadczenie? Dlaczego uczy się zawodu na Legii? Jest ograniczony tylko do Francji
- upiera się, wypowiada się jak jakiś gbur, ośmiesza Legie
- nie szanuje kibiców - na podstawie jego wypowiadania się w mediach
Tomaszku,
Czy ty krytykujesz zarząd? Czy potępiasz jego decyzyjność? A czy to nie ty jako pierwszy chwaliłeś rozszerzenie zarządu? Jaka nagła zmiana punktu widzenia. Jak żagiel.. No ale może w końcu mądrzejesz i zauważasz zdecydowane błędy i kompromitacje. Tego ci z całego serca życze
Pierwszy raz zgadzam się z Tomaszkiem.
Absolutnie nie można mieć pretensji do Jóżwiaka i Skorży ( chyba, że za poprzedni okres ). Jóżwiak jak na możlliwości klubowe ściągnał i próbuje sciągnąć naprawdę dobrych piłkarzy - do dzisiaij nie wiem jak Matsui zgodził się u Nas na testy.
Decyzyjność w klubie rzeczywiście wygląda jak czysto korporacyjna. Też jestem zdania, aby z góry określić na co dyrektor może sobie pozwolić. Nie tylko ze względu, że łatwiej będzie kogoś pozyskać, ale również dlatego, że łatwiej można kogoś rozliczyć za ewentualne błędy.
W tej chwili wygląda na to, że wszystkie dodatkowo pozyskane środki do budżetu są traktowane jak spłata długu. Oczywiście fajnie, niech spłacają, ale z rozwagą. Myślę, że nie byłoby większych pretensji, gdyby do Legii trafiło dwóch piłkarzy lub nawet jeden pokroju Ljuboji. Ale jeżeli transfery załatwia się jak sprawy w urzędzie pokonując stopniowo kolejne problemy to mozemy zapomnieć o nowych wartościowych zawodnikach :(
Imperator:
ad. 1
tym odbieraniem telefonów wyszukał:
Borysiuka, Outtare, Ljuboje, Kuciaka, Żewłakowa, Vrdoljaka a do tego mnóstwo zawodników na klasowym poziomie, którzy nei przyszli z uwagi an zablokowanie finansów.
ad. 2
Cabral Antolovic i Hubnik to nieudane transfery? Jeden to po powrocie podstawowy zawodnik velez i technike miala taka jakiej u nas w lidze nikt nie widzial, Antolovic jak sie ogra to bedzie jeszcze o nim głośno (może na razie nei lepsy od Kuciaka ale od Skaby na pewno tak), Hubnik człowiek zagadka wejście fenomenalne a potem kontuzje..
ad, 3 Kuciak to zasługa muchy?? wskazanie to podpisanie kontraktu... Żewłak sam? A wiesz skad on jeszcze miał oferty?
ad. 4
ograniczony do francji no tak bo z francji to tysiące zawodników przyjechało do nas.. aż jeden Ljuboja.
ad. 5
ośmiesza legię? przykład?
ad. 6
przykład.
aha romgiel
widzę że wybierasz sobie co Ci pasuje i odpowiadasz :D drugi Tomaszek
Żewłakow sam chciał.. zgłosił się.. i za pierwszym razem go kopnęli.. później sięgnęli po rozum do głowy (może Skorża nalegał, kto wie?). Jakby nie Mucha to Jóźwiak nie wiedziałby nawet o istnieniu Kuciaka.
Dlaczego nie napiszesz nic o Knezevicu, Ogbuke, Kelharu czy innym szrocie jaki przyszedł albo jaki on nam chciał wcisnąć? Bo to by żle wyglądało i jednak... czekaj.. nie miałbyś racji? jej
Antolovic to udany transfer Twoim zdaniem? No to gratuluje Cie poczucia humoru. W takim bądź razie Kelhar, Knezevic to spełnienie naszych marzeń.
ad. 4 tak, a Matsuiego to skąd do nas sprowadził? Szkoda tylko, że nie uprzedził go jakie ma możliwości finansowe. Tak to można każdego zdesperowanego zawodnika omamić, który i tak nie przejdzie.
ad.5 naprawdę nie widzisz jak on się ubiera? Podpisuje kontrakt w wyciągniętej koszulce i dziurawych spodniach. Nie jeden raz mieliśmy polewkę z jego "stylu bycia", a czy tak powinien się nosić Dyrektor? Sam oceń.
Nie mam taśm z tym człowiekiem, więc Ci nie pokaże ich. Zwróć uwagę na jego wypowiadanie się ( w szczególności odnośnie kibiców)
do krzyweg
Kiedy to ja napisałem że Skorża zablokował jakikolwiek transfer w tym okienku?
Nie kłam bo absolutnie niczego takiego nie pisałem.
tak Antolovic jest dobry, że aż może sobie szukać nowego klubu... i wiesz co? Nikt go nie chce.. jak to możliwe? Przecież to taki rewelacyjny transfer był...
Cabral udany transfer? Wypożyczenie, dodatkowo z taką sumą odstępnego, które jest dla nas obecnie nieosiągalne. Człowiek przyzwyczajał się do gry w Polsce przez cały jego pobyt tutaj. I co tutaj dużo mówić, grał przeciętnie. Co z tego, że w Valez gra dobrze? Jak tutaj nie. Czy Legia coś na nim zarobiła? Nie. Czy straciła? Pewnie kasę za wypożyczenie i kontrakt, który nie się nie spłacił dobrą grą.
Vrdoljak to nie jest sukces. To jest najdroższy transfer do klubu, który jak na razie miał sezon dobry i sezon słaby. Jak na najdroższy transfer, to można być zawiedzionym.
Skoro decyzyjność w zarządzie kuleje, to należało zatrudnić jeszcze dwóch darmozjadów, żeby ta decyzyjność jeszcze bardziej kulała.
Podejrzewam, że to właśnie ci dwaj nowi dyrektorzy zablokowali transfery, chcąc się wykazać przed właścicielem.
Ktoś już kiedyś mówił, chyba SKorża, że w Legii to działa jak w korporcji. Zanim decyzja zostanie podjęta musi być często zaakceptowana przez kilka osob. I podobnie jest z transferami. A jak już pozytywnie aopiniuje te 5 czy 6 osób, to i tak na koniec szef szefów może powiedzieć "nie".
Cieszę się że wreszcie trener Skorża miał odwagę uczciwie przedstawić sprawę Borysiuka i transferów do Klubu.
Wiedział że Borys odejdzie,wiedział że nie ma kasy na wzmocnienia i wie że mimo tego jeden zawodnik do nas dołączy.
Szkoda tylko że Zarząd nie powie jasno że to on zablokował transfery do Klubu,wszyscy zarzucają winę za to Markowi Jóźwiakowi,a jego winy w tym nie ma żadnej.
Tomciu, ten fragmencik po prostu nie jasno napisałeś i można to zrozumieć, jako, że zarząd powinien przyznać, że to ON, czyli Skorża, bo o nim wcześniej mowa, zablokował transfery..
Tak jak Blaise, tak samo odczytalem Twoj wpis. Ze to Skorza , a nie zarzad blokowal transfery. Pewnie to byla pozna pora zarowno pisania przez Ciebie, jak i czytania przeze mnie. Niemnie jednak, osoba odpowiedzialna za te decyzje powinna sie wypowiedziec i przedstawic argumenty dlaczego jest tak , a nie inaczej. Jak widac kibice sa bardzo mocno zaangazowani w to, co sie dzieje z ich klubem i bylby to dobry ruch, aby przekazac im informacje, czego moga oczekiwac.
Pozdrawiam
do Imperator
Nie porównuj a nie będziesz porównany... Co do wybierania postów to wynika to z tego, że nei śledzę postó z każdego tematu bo nie mam na to czasu.
Żewłakow sam chciał?Kopnęli go? rozmowy z żewłakowem były już zanim wyleciał do Turcji wtedy poleciał za kasą potem wrócili do rozmów...
Jakby Mucha to by nie wiedział? Naprawde w to wierzysz, że jeśli skaut przegląda rynek szukając wolnych transferów nie patrzy na czołowe kluby rumuńskie?
O knezevicu nie pisze bo nei dostał realnej szansy (mówię o nowym sezonie a nie o poprzednim gdzie był zlepek a nie drużyna). Ogbuke to akurat wymysł Skorży więc nie wiem czemu podpisujesz to pod Jóźwiaka. Dodatkowo zauważ, że Jóźwiak w tym samym okienku proponował Skorży Solariego, którego on odrzucił zęby wziąć Ogbuke.
Antolovic... Spojrzyj sobie na kilka meczy gdzie wyjmował nieprawdopodbne piłki z kilku metrów... A jego rozproszenie? Młody nie znał języka obrona to byłą katastrofa... Później nie dostał szansy a jestem pewny, że jakby dostał to całkiem szybko byscie zapomnieli i o Kuciaku(co nei oznacza, że nie jestem jego fanem) umiejętności ma i to widać gołym okiem no ale Ty zapewne zaraz powiesz, że Skaba lepszy...
Jedyny błąd jaki zrobiono to to, że dano mu za wysoką pensję...
Matsui to moim zdaniem wina zarządu - Jóźwiak go ściągnął bo było mu obiecywane, że środki będą a potem się wycofali... fajnie jednak, że sam przywołałeś przykład ściągniecia przez niego tak klasowego zawodnika na TESTY!
Co do ubierania się zgodzę, że źle się ubierał ale to zmienił. Nie można tego klasyfikować jako ośmieszanie klubu...
Nie masz taśm to zacytuj.
Pozdrawiam
Widzę że zaciśniasz temat. Czyli co do jego przydatności i pensji się zgadzamy? że sekretarka by wystarczyła a nie rok nic nierobienia przez tego Pana?
A jeszcze jedna sprawa: Wakacje w okienku transferowym, już 2 razy... (bo na początku stycznia też był). To jest ok? Powinien chociaż w tym czasie siedzieć na dupie i odbierać telefony.
Tak, uważam że ten człowiek nawet nie słyszał o Kuciaku. Poza tym on nie przeszedłby do Legii, gdyby go Mucha nie namówił. Tyle.
To Skorża im nie daje szany? a kim jest Skorża? Trenerem, czlowiekiem odpowiedzialnym za transfery.. nie będzie stawiał na nich bo im nie ufa. Widzi ich codziennie i jakby widział że są dobrzy to myślisz że na złość Jóźwiakowi by na nich nie stawiał? Człowieku normalnie Tomaszek ma nowe konto :D
On źle się ubiera cały czas... wiesz co to jest PR? Wiesz ile na to kasy idzie w normalnych firmach... zastanów się
Fakt jest taki że Legia płaciła mu przez rok pensję za nic nierobienie. I będzie płacić mu dalej. I to jest smutne.
Nie, nie zgadzam się. Nie widzę w tym zakresie sensu dyskusji.
Co do wakacji w okienku transferowym to skąd wiesz, że jest an wakacjach? Pamiętaj, że on nie jest dyrektorem sportowym, on działa w terenie rozmawia, ogląda i jest w zasadzie cały czas w pracy.
Ok to odnośnie Kuciaka nie zgadamy się, zamknijmy temat bo mam odrębne poglądy a jak było to ani ja ani Ty nie wiemy.
Nie porównuj mnie do Tomaszka. Jeśli chcesz rozmawiać normalnie, to rozmawiaj jak człowiek a nie dzieciak. Co do trenerów nie wystawiających zawodników z uwagi na mniejsze czy większe sympatie to chyab wiesz, że jest normą, że każdy trener ma swoich pupilków i tych, których pomija z uwagi na sobie tylko wiadome przyczyny. Żeby nie szukać daleko patrz casus Radovica. Co do Antolovica tak uważam, ze jest bo na pewno jest on lepszy od Skaby (trzęsące ręce) czy młodego Szumskiego. Ta ocena opiera się też na opinii kilku osób blisko legii co widzą ich trzech niemalże codziennie.
pytanie wiesz co to jest PR jest hmm... śmieszne? Jeżeli uważasz, że naruszył swoim głupim trzeba przyznać strojem kilka razy dobre imie KP Legia to określ wartość strat jakie klub poniósł. Ciekawe jak to określisz co legia straciła bo założył jakąś tam szmatę...
Za nic nei robienie? Stary zobacz ile kontraktów podpisanych, ile zawodników obejrzanych w młodej legii co chwile nowi zawodnicy są ściągani (np. Żurek) ale nie tacy jak Ty to naarzekają, że nie wziął braci Mak.
O CO CI CHODZI? Wszystko Twoim zdaniem jest winą Skorży! Niedługo nawet za brak papieru toaletowego w toaletach na Stadionie będziesz go obwiniał! Oczywiście, do czasu, do kiedy wspaniałą inicjatywą Zarządu zostanie utworzone bardzo ważne stanowisko Dyrektora ds. Braku Papieru Toaletowego na Stadionie...
Chociaż w zasadzie to Maciej Skorża będzie blokował dostawy papieru toaletowego do toalet...
A tak na poważnie, to jakie to niby "bomby transferowe" zablokował trener? Może 5. bramkarza z III Ligi Korei Północnej???
Aaaaaaa, to przepraszam, myślałem, że chodziło o blokowanie transferów przez MS, a chodziło o Zarząd. DOBRA, COFAM :)
..."wina" Jozwiaka(mysle, iz tez Miklasa, ktory delikatnie mowiac w "nagrode awansowal" z prezesa na dyrektora...;)) jest, ze gdy mial do dyspozycji 2 mln EUR to nasciagal "szrotu", z ktorego jedynie Vrdoljak okazal sie w 80% pozytecznym ... czy gdybym byl w zarzadzie dalbym tym panom ponownie dwa miliony ?...chyba jednak najpierw bym zrobil to co niejaki prokurator wojskowy kilka dni temu...;))))
gość legia.com~z
IP 46.112.***2012-02-03 07:05
do Tomaszek67 .....Ohayon jest do wzięcia , teraz na pewno się sprawdzi .Pomogą w tym Marek i Leszek , przy akompaniamencie klakiera Tomaszka67. Prześpij się trochę , bo jutro(właściwie dzisiaj) czeka na Ciebie ciężka praca ,ucho,wazelina , ucho , wazelina,ucho ,wazelina....i tak bez końca.
gość legia.com~KillTheMac
IP 46.134.***2012-02-03 08:04
Tomaszku, jesli w obecnym skladzie Legia zdobedzie mistrzostwo Polski, to bedzie to tylko i wylacznie zasluga trenerow i zawodnikow a nie zarzadu! Trener moze ODRZUCAC zawodnikow, jesli nie odpowiadaja jego koncepcji, a jesli ma nie miec takiego prawa to niech zarzad go zwolni i sam prowadzi zespol, podkreslam sam jako kolegialny trener, a nie w osobie chociazby Jacka Magiery. Mowisz ze Marek Jozwiak doskonale wykonuje swoje zadania, to dlaczego podczas zgrupowan w bierzacym roku testowanych bylo tylko 2 zawodnikow a nie chociaz 6?
gość legia.com~Dariusz
IP 213.238***2012-02-03 08:37
Tomaszek to chyba, chce, żeby Legia była takim Arsenalem. Wychowywała, sprzedawała i zostawała n koniec sezonu bez żadnego trofeum. I prośba nie udawaj, ze coś wiesz, jak nic nie wiesz. I jak Skorża zablokowała następne podsuwane mu "gwiazdy" w stylu Ohayona to mu się nie dziwie, ze blokuje
gość legia.com~miki
IP 193.46.***2012-02-03 09:03
Ciekawe jak by Leszek M. sobie poradził z transferami jak by u nas nie było Marka J.
Pewnie efekt by był jeszcze gorszy.
gość legia.com~
IP 62.233.***2012-02-03 09:08
O północy z 31 stycznia na 1 lutego stało się jasne, że do dwumeczu ze Sportingiem Lizbona Legia przystąpi nie tylko bez wzmocnień, ale i osłabiona odejściem Ariela Borysiuka do Kaiserslautern. Media, kibice, wszyscy biją na alarm. Zastanawiają się nad przyczynami, ale w klubie z Łazienkowskiej nikt nie chce o nich publicznie mówić.
Na grudniowym spotkaniu wigilijnym prezes Paweł Kosmala dumnie ogłosił: - Staliśmy się przedsiębiorstwem samofinansującym, nie pożyczamy już pieniędzy od właściciela, a nasze przychody osiągną 80 mln zł. Jednak jak każdy sukces, wymaga ofiar, takiego cięcia kosztów przy Łazienkowskiej dawno nie było. Każda wydana złotówka musi być zaakceptowana przez zarząd i właściciela klubu. To bardzo wydłuża proces decyzyjny, a wiadomo, że w dzisiejszym futbolu wolny zawodnik (bo tacy interesują Legię) nie będzie miesiąc czekał, aż usłyszy, że ktoś akceptuje (lub nie) jego warunki.
Legia w trwającym oknie transferowym nie podpisała kontraktów z Euzebiuszem Smolarkiem oraz 35-krotnym reprezentantem Angoli, w przeszłości zawodnikiem Manchesteru United, Manucho. Smolarek był skłonny przyjść do Legii za stosunkowo niewielkie pieniądze. Jednak w obu wspomnianych przypadkach zarząd powiedział: nie.
Dodatkowe pieniądze zostały w klubie po rozwiązaniu umów z Manu i Moshe Ohayonem, choć Izraelczykowi zapłacono trzymiesięczną odprawę. Dlatego Skorży powiedziano, że w budżecie płac jest tyle, ile wystarczy na zakontraktowanie jednego, dobrze opłacanego gracza. Byłoby więcej, ale 100 tys. zł miesięcznie kosztuje Legię utrzymanie Srdji Kneżevicia i Marijana Antolovicia, na których trudno znaleźć chętnych, a którzy trenują z Młodą Ekstraklasą i nie zostali zgłoszeni do Ligi Europy hoho
Czyli Smolarek i czarnoskóry zawodnik, tak jak mówiłem. Nie wiedziałem jednak, że zarząd powie NIE! :)
Choć na stronie Przeglądu można też przeczytać, że to sam Smolarek zrezygnował z oferty Legii, gdy do gry weszło Den Haag, choć był już dogadany z Markiem. Może po prostu nie chciał dłużej czekać na pozytywną decyzję zarządu i wziął ofertę z Holandii póki była. A że przy okazji wyższa od legijnej, to wahać długo się nie musiał.
Przykry i zadziwiający jest dysonans miedzy oczywistym profesjonalizmem Macieja Skorży, a buńczuczną amatorką Leszka Miklasa i marka Jóźwiaka.
Z tym, że do "Bereta" nie mam takich pretensji - nie jest jego winą, że na szefa skautingu się nie nadaje i nie jest jego winą, że determinuje go aż tyle ograniczeń.
Ale póki co, w tej Legii sobie siedzi, trochę pojeździ, w telewizji pogada i pewnie nieźle zarobi.
Pytanie - ZA CO?
Przecież NAWET nie za dobre wrażenie, bo takowego nie ma. Może za te minuty z MU, gdy wrzucony na bardzo głeboką wodę, pokazał że ma JAJA. Jak BERETY. To piszę z życzliwością i wdzięcznością, bo zrobił wówczas więcej, niż oczekiwano.
Dziś nie robi NIC.
O pracy sprzedawcy Polonezów nawet nie wspominam, może tylko w smutnym zadziwieniu nad stanowiskiem Pana Prezesa Waltera, którego stać na tak BEZSENSOWNĄ politykę personalną - skutkująca jedynie negatywami i coraz gorszą atmosferą na linii: Trener - "Przełożeni". Innymi słowy - Miklasa DAWNO bym rzucił na inny odcinek ITI, BYLE DALEJ od Ł3.
Nota bene - ci "przełożeni" w którymś tam poście tomaszka67 szczerze mnie ubawili.
Może jeszcze wzorzec ze stanu wojennego i IRCHa, która będzie sprawdzać i oceniać dokonania niejakiego Skorży, który niektórym najwyraźniej PRZESZKADZA W PRACY?
gość legia.com~JJ
IP 82.210.***2012-02-03 09:15
To Walter i Kosmala zablokowali wszystkie transfery !!!
Nie wina Jozwiaka.
gość legia.com~z
IP 46.112.***2012-02-03 09:30
Do Tomaszek67 .....Czas najwyższy abyś zrozumiał człowieku, kimkolwiek jesteś , że są tutaj ludzie którzy wiedzą o wiele więcej, o tym co dzieje się w Legii niż Ci się wydaje. Być może dla jakiegoś procentu odwiedzających tą stronę jesteś informatorem. Dla większości tylko śmieszną maskotką. Jeżeli jesteś dorosłym i myślącym człowiekiem(Twoje wpisy temu przeczą) to twoja "robota" jest tym bardziej żałosna i śmieszna. To że podsłuchujesz , lub słuchasz co mówią inni ma odzwierciedlenie w tym co piszesz. Bzdura goni bzdurę, a próby udawania fachowca to kompromitacja. Zaprzeczasz wcześniej napisanym komentarzom , przy pomocy gry słów jakbyś zapomniał o sensie Twoich wypowiedzi. Głupców tutaj nie ma , a ludzi lepiej poinformowanych od Ciebie i naprawdę znających się na piłce (i jej pozasportowych niuansach)jest dużo więcej niż myślisz.
gość legia.com~Maroo do t
IP 188.147***2012-02-03 09:31
Jaka tytaniczna praca Marka Jóźwiaka ? Taki zapracowany jest w to okienko ?
To nie teener robi mu za zlosc i nie przyjmuje zawodnikow tylko najzwyczajniej w swiecie uwaza ich za nie potrzebnych i nie mow mi ze to jacys swietni pilkarze
Moze i maja wysoki umiejetnosci ale nie ma co sciagac na sile. Po prostu nie spelniali wymogow i nie pasowali do koncepcji. Ja juz wole zeby gral mlody zurek niz obijal sie lub pol roku aklimatyzowal nowy gracz
gość legia.com~adam
IP 82.177.***2012-02-03 09:32
A później taki Mikas się dziwi na TVP3, że im się loże nie sprzedają... A za co ci biznesmeni mają płacić setki tysięcy, za oglądanie Młodej Ekstraklasy? Ta wasza pazerność robi się już jakaś chorobliwa...
i jeden cytat:
Dziwi mnie jedno ze zarząd takiego klubu jak Legia Warszawa sam sobie kładzie kłody pod nogi.I sam z siebie robi ludzi niekompetentnych i kłamliwych.Dlatego że było głośno mówione ITI nie da na żaden transfer dlatego transfery gotówkowe będą tylko jak opuści nas jakiś zawodnik to cała kwota pójdzie na wzmocnienia inaczej przyjdą zawodnicy z kartą na ręku.A za parę tygodni ten sam zarząd po sprzedaniu zawodnika mówi że pieniądze ze sprzedaży nie pójdą na transfery tylko muszą być przeznaczone na dług wobec ITI i na spłacenie premii za LE.A z tego co wiem na spłacanie długu i premii Legia miała brać pieniądze z innej puli.Do tego od tego roku mamy sponsora głównego co daje pieniądze których w zeszłym roku nie było jak i również nie małe pieniądze od Pepsi.Dlatego widzę idziemy w zupełnie innym kierunku niż powinniśmy bo czym więcej pieniędzy tym mniej wzmocnień.
Tomaszku porównujesz Bruce do Borysiuka?? już nie mogę patrzeć na te twoje wypociny wychwalające Miklasa i Jóźwiaka. Mówiłeś cały czas o transferach, że jutro, że już niedługo i co?? Jesteś tylko stewardem i nie rób z siebie fachowca ani osoby blisko związanej z klubem bo to jest żałosne. Ostatnio przeczytałem Twój komentarz na temat kontuzji Koseckiego "dobrze mu tak i tak go nie lubiłem" moje pytanie brzmi: jak taka osoba jak Ty może się nazywać kibicem Legii? Gadasz na Skorżę a to jedyna osoba w tym klubie co próbuje coś działać. A Twój ukochany Jóźwiak? dla mnie powinien być wypierdolony w pierwszej kolejności
gość legia.com~Excalibur
IP 83.31.7***2012-02-03 10:01
Kiedy sie czyta jak Skorża blokuje transferty to nie wiadomo czy smiać sie czy płakać... Skorża, co jest zrozumiałe, chce w drużynie piłkarzy do grania na już i tu cały problem. Miał byc Koke, ale jesli Skorża go zablokował to zrobił dobrze. Piłkarz nie dostał kontraktu W Arisie, nie dostał kontraktu na Cyprze tylko.... w Azerbejdżanie - widocznie FC Baku to jest jego aktualny poziom.
Marek z Leszkiem raz juz przebomblowali 2 mln euro, za które nie kupili ani jednego piłkarza, na którym Legia w przyszłości mogłaby zarobić i dlatego zarząd tak uważnie patrzy im teraz na ręce, zatwierdzając kazdy wydatek. Nic dziwnego ja też nie powierzyłbym im ciężko zarobionych pieniędzy.
Teraz Panowie dostali pilne zadanie - maja znaleść kluby dla Antolovica i Kniezevica, a jesli zadania nie wykonają to możemy byc świadkami długo oczekiwanych zmian....
To tłumaczy dlaczego ostatnio są tak mało rozmowni.
Niestety w razie niepowodzeń kozłem ofiarnym zostanie trener Skorża, co jest przykre i smutne, bo to ostatnia osoba do obwiniania za cokolwiek. Tak trener kraje jak mu zawodników zostaje. Tyle w temacie. Ja za trenerem Skorżą byłem od samego początku i mega się cieszyłem, gdy został, bo teraz wychodzi właśnie jak świetnym jest trenerem. 3maj się trenerze !!! bo mimo wszystko wierzę, że ... WIOSNA NASZA !!!
LEGIA MISTRZ !!!
gość legia.com~
IP 82.177.***2012-02-03 10:07
stało się naszą specjalnością mówienie co kto powinien zrobić - trzeba to olać i robić swoje. Za taki produkt proponowany przez Zarząd odpowiedź jest jedna - rezygnacja z kupna karnetów czy biletów. Widać że środki ze sprzedaży idą na utrzymanie coraz większej ilości nierobów - Czas to przerwać
Wg PS zarząd zablokował transfery do klubu (m.in. Smolarka i Manucho - kiedyś ManUtd). Podobno podjeli decyzję o przeznaczeniu kasy ze sprzedaży Borysiuka na DŁUG WEWNĘTRZNY (pozdrowienia dla p. Kosmali, który w wywiadzie dla konkurencyjnego portalu nazwał go kiedyś "tylko wartością księgową", którą trzeba było zapisać w bilansie) i na zapłatę zawodnikom premii za występy w LE (to gdzie poszłą kasa od UEFA? też na dług wewnętrzny czy na spadochroniarzy z "n"-ki?)
Kurcze pieczone, let`s do Poznan (ale nie w rozumieniu Man City)
gość legia.com~tomaszek67
IP 82.177.***2012-02-03 10:14
Jeżeli ktoś twierdzi, że Skorża nie blokował transferów dobrych i doświadczonych napastników, zaproponowanych mu przez Marka i Leszka, to jest zwykłym perfidnym kłamcą!
Ze swoich źródeł wiem, że Skorża nie chciał:
- Lukasa Magery,
- Moussy Traore,
- Grzegorza Podstawka,
- Sylwestra Patejuka,
- Michała Zielińskiego,
- Tomasza Zahorskiego,
i jak widać brak mu było odwagi żeby się do tego publicznie przyznać...
W ostatnich godzinach okienka transferowego nie zgodził się także na Freda Bensona, na talencie którego nie poznano się w Lechii.
Mało wam jeszcze? Jest oczywistą oczywistością, że karawana jedzie dalej!
I Antolovicia, znakomitego snajpera, który marnuje swój talent na bramce...
gość legia.com~er.
IP 92.63.4***2012-02-03 10:19
Gdyby nie ten brak wzmocnień...
gość legia.com~jonasz67
IP 89.68.1***2012-02-03 10:21
Gdyby Legię trenował szkoleniowiec tak genialny jak MJ i LM, to byłbym pewny mistrzostwa i awansu. Niestety, Skorża to kret, który wykonuje krecią robotę.
gość legia.com~
IP 82.177.***2012-02-03 10:35
No no. Co raz lepsze wytłumaczenia. Teraz winne są nowy stadion oraz niesprzedające się loże. Już myślałem, że oni przekroczyli wszelkie granice absurdu, ale jednak nie- dalej są w stanie mnie zaskoczyć.
ActiveJet, Pepsi, Królewskie, Borysiuk, bilety z ligi, bilety z LE, kasa z LE, transmisje... I oni dalej biedni nie mają pieniędzy na bieżące funkcjonowanie klubu.
gość legia.com~
IP 94.75.1***2012-02-03 11:09
lets all do the Poznan !
tylko w jeden sposób można pokazać zarządowi żółtą kartkę za to że do meczu ze Sportingiem przystępujemy osłabieni ! spadek frekwencji tak jak w Poznaniu !
Nie będzie Superpucharu na Stadionie Narodowym,Ratusz nie wydał zgody :(
Bardzo żałuje. Taki mecz z godnym rywalem był super przetarciem przed Ligą Europejską . trzeba będzie szybko zorganizować jakiś sparing aby zachować rytm meczowy ale w/g mnie to nie to samo. Na prawdę żałuje. Sporting gra 8 meczy o stawkę a my... ale mimo to wierze w triumf w dwumeczu a potem mistrza na krajowym podwórku :)
gość legia.com~DoTomaszka
IP 84.38.3***2012-02-03 11:26
życzę ci wszystkiego Najgorszego!!! Przez ciebie i twoje wypisywanie dyrdymałów i samych głupot,jesteś upośledzony a to się leczy.Odnośnie tego,że nie pisałeś nigdzie,że to Skorża zablokował transfery,to co to jest,,Cieszę się że wreszcie trener Skorża miał odwagę uczciwie przedstawić sprawę Borysiuka i transferów do Klubu.
Wiedział że Borys odejdzie,wiedział że nie ma kasy na wzmocnienia i wie że mimo tego jeden zawodnik do nas dołączy.
Szkoda tylko że Zarząd nie powie jasno że to on zablokował transfery do Klubu" więc proszę ciebie zajmij się swoim życiem bo jesteś nierobem i całe dnie siedzisz tutaj,jeszcze możesz zrobić ze swoim życiem ,zacznij od tego by znaleźć pracę,a nie być tylko przydupasem Jóźwiaka i Miklasa.Trenerze kibice są z tobą !!! (proszę o umieszczenie tego komentarza,ponieważ nie zawiera,żadnych niecenzuralnych treści a jest wyrażeniem prywatnej opinii)
gość legia.com~Varsovia
IP 88.220.***2012-02-03 12:03
To jeśli zarząd się nie zgadza na transfery to powinien odrazu powiedzieć że nie będzie , nawet za darmo a nmie oszukiwanie kibiców.
To na co jest Miklas i Jóżwiak jak wiadomo, że Klub nie da złamanego grosza na transfery?..to ma być rozwój sportowy?!
A tomaszek 67 to oszust i to wszystko..raz mówi tak a pózniej co innego, jedynie wazelinuje "Beretowi" i Miklasowi.
Jak to jest , że z listy płac zeszli:Machnowskij,Ohayon,Manu i Borysiuk a nie ma pieniędzy na kontrakt dla zawodnika? Zygo i Wyszomirski przejęli ich kontrakty ?
gość legia.com~gagatek
IP 79.163.***2012-02-03 12:26
Do "do Tomaszka" i innych
Nie w tym rzecz, że bronię naszego warszawskiego Andersena, ale należy się pewne wyjaśnienie.
Cytat:
"Szkoda tylko że Zarząd nie powie jasno że to ON zablokował transfery do Klubu,wszyscy zarzucają winę za to Markowi Jóźwiakowi,a jego winy w tym nie ma żadnej", gdzie "ON" należy rozumieć jako "ZARZĄD"
Tyle gwoli wyjaśnień.
gość legia.com~adam
IP 82.177.***2012-02-03 13:22
Może to i dobrze, że Legia ostatecznie nie zatrudniła Koke. Hiszpan udowodnił właśnie, że nie ma już żadnych ambicji i liczą się dla niego tylko pieniądze.
Były zawodnik Olympique Marsylia i Arisu Saloniki podpisał kontrakt z... FC Baku! Najwyraźniej klub z Azerbejdżanu był w stanie zaoferować mu więcej niż Legia czy Aris, z którym również go ostatnio łączono.
Koke w styczniu rozwiązał umowę z Rayo Vallecano, dla którego w tym sezonie La Liga zagrał pięć meczów i strzelił jednego gola.
gość legia.com~adam
IP 82.177.***2012-02-03 13:41
a oto kolejne kłamstwo Miklasa... Pamiętacie co mówił na początku stycznia o transferach?
Teraz mówi tak:
"Trzeba sobie jasno powiedzieć - środki z transferu Ariela pójdą na bieżące funkcjonowanie klubu. Jeżeli dostaniemy od Zarządu środki na transfer czy na wynagrodzenie, bo być może możemy zawodnika tylko wypożyczyć, oczywiście będziemy mogli to zrobić"
gość legia.com~huehue
IP 83.6.16***2012-02-03 13:54
Tomaszek67 !!! przytaczam Ci słowa twojego mentora: "Kończymy inwestycje w stadion. To są wydatki ponad normatywne. Nie mamy jeszcze wszystkich przychodów ze strefy biznesowej. Trzeba sobie jasno powiedzieć - środki z transferu Ariela pójdą na bieżące funkcjonowanie klubu. Jeżeli dostaniemy od Zarządu środki na transfer czy na wynagrodzenie, bo być może możemy zawodnika tylko wypożyczyć, oczywiście będziemy mogli to zrobić" !!! więc nie kłam,nie oczerniaj trenera za to,że to on niby blokował transfery !!! w cytacie masz jasną odpowiedź na temat twoich bajek,które wypisujesz przy każdym kolejnym newsie na tym serwisie...transferów za gotówkę jak nie było tak nie będzie wsiadaj sobie do swojej karawany i znikaj,nic tu po tobie.
gość legia.com~huehue
IP 83.6.16***2012-02-03 13:57
a i pieniędzy to nie ma nawet na wynagrodzenie !
gość legia.com~
IP 82.177.***2012-02-03 14:16
ale na pensje dla 100 dyrektorów to w KP nie brakuje pieniędzy... jeszcze nowych zatrudniają, po dwóch na każdą pozycję...
gość legia.com~MG
IP 82.210.***2012-02-03 14:30
NIE do jasnej cholery do kłamliwych deklaracji zarządu KP Legia i mydlenia oczu kibicom.
Nie chcę was, wracajcie sprzedawać chrupki i montować caro i atu. cholerna amatorszczyzna, krótkowzroczne parchy o umiejętnościach analitycznych rachunku ekonomicznego jadłodajni o słabym menu i bez klienteli.
Żyłkę hazardzistów i brandzlowanie się pseudo-znajmością futbolu zaspokajajcie w STS-ie.
Dosyć mam tych żałosnych dorobkiewiczów myślących że prowadzenie klubu piłkarskiego rządzi się tymi samymi prawami co wypożyczalnia kaset video.
Beznadzieja, beznadzieja, beznadzieja.
Myślałem, że złem jest Jóźwiak. Sorry Panie Marku za krytyczną ocenę już teraz widać jak to wygląda.
Odkupcie Skisłę od Cupiała i wracajcie na płk dąbka w krakowie. nara
gość legia.com~adam
IP 82.177.***2012-02-03 15:17
Jóźwiaka i Mikasa to pewnie tylko po to trzymają, choć wiedzą że obydwaj są nieudacznikami, żeby złość ludzi się na nich skupiała, a zarząd miał spokój ;-)
gość legia.com~głupaszek
IP 82.210.***2012-02-03 15:42
Zarząd powiedział mi, że transfery beda, ale wtedy kiedy uda sie splacic cały dług, także poczekamy sobie kilka lat. W tym czasie mamy grac tylko i wyłączenie juniorami.
gość legia.com~do zarząd
IP 127.0.0***2012-02-03 15:45
Jesteście winni tego, że z Legii śmieje się cała Polska...jeżeli wasze nosy wyglądają poza tę stronę to spójrzcie na jakikolwwiek nie tylko piłkarski, ale sportowy. Przez waszą niekompetencję jesteśmy pośmiewiskiem całej Polski!!!! macie za duże plecy żeby ktoś przekazywał informacje Walterowi, cenzura działa. Brawo!!! Tylko niestety Pan mariusz obudzie sie za chwilę z ręką w nocniku. Wszystko z powodu otaczania się ludzmi, którzy nie wiedzą co to pasja do futbolu tylko pasja mamony i pełnej kieszeni. Różnica między Walterem a Cupiałem jest taka, że ten drugi nie otacza się bandą niekompetentnych biznesmenów, który nie rozumieją co to znaczy LEGIA
gość legia.com~kikol
IP 178.36.***2012-02-03 15:47
Tomaszku67 można spodziewać się więcej transferów niż 1den??odeszło 3ch więc tyle samo według zarządu miało być pozyskanych .
gość legia.com~zorientowa
IP 83.19.1***2012-02-03 15:51
Prawa jest taka że nasz trener wkurzył się w końcu na tomaszka i kazał mu znikać gdzie pieprz rośnie delikatnie mówiąc po tym jak łaził za nim i nie dawał spokojnie trenować, a potem wszystko ujawniał na stronie, stąd tomaszek teraz tak jeździ po nim na stronie, ot i cała smutna prawda
Witam
Crespo odchodzi z Romy, ma dopiero 36 lat, przydał by się na zastępstwo Ljuboji - wystarczy że by stał blisko pola karnego rywali i dogrywał piłki w pole karne :)
......ale jak nie ma pieniędzy w klubie ..... to i nie spodziewajmy się nikogo nowego już w tym okienku transferowym......
Pozdrawiam
Crespo będzie teraz "uczył Hindusów piłki", jak to ujął "Przegląd Sportowy", czyli zagra w... Lidze Indyjskiej!
KLAMCY!!!!!!!!!
Milionowe transfery, wszystkie pieniadze ze sprzedazy zawodnikow pojda na transfery, pieniadze "zwolnione" z kontraktow graczy, pojda na kontrakt nowego zawodnika...druzyna nie bedzie slabasza niz jesienia...
KLAMCY!!!!!!!!!!!!
ITI potrafi robic sobie dobra reklame...kim to my nie bylismy zainteresowani, kto tu nie przyjezdzal na testy...pisali o was, co...jestescie zadowoleni...bileciki sie sprzedaja...wszystko gra, ale to, ze rozwalacie druzyne, ze zamiast ja wzmocnic i powalczyc o mistrza i ze Sportingiem, zrobiliscie dokladnie odwrotnie- juz was nie obchodzi...mam nadzieje, ze juz nie dlugo powroci protest...nasze nerwy sa juz na wyczerpaniu...i to jest tylko kwestia czasu...
Podziwiam Macka Skorze...naprawde!
Ma facet anielska cierpliwosc do KLAMSTW zarzadu i wlasciciela...gdzie te transfery!? Od ponad roku Maciej daje znac, ze ta druzyna potrzebuje wzmocnien w formacji ofensywnej! WZMOCNIEN! Nie oddawania kolejncych graczy z pierwszej jedenastki! Gdzie sa te wszystkie zyski, ktore generuje LEGIA?!
Na miejscu Skorzy, dzien przed startem sezonu...poszedlbym do jasnie wielmoznego pana prezesa i zlozyl dymisje...niech sam poprowadzi tak oslabiony zespol i jeszcze na dodatek niech ma cel minimum...awans z Portugalczykami i mistrzostwo Polski!
powtorze sie:
NIE MACIE PRAWA WYMAGAC OD MACKA ZADNYCH SUKCESOW W TYM SEZONIE, NIE POMOGLISCIE MU W ZADEN SPOSOB!
gość legia.com~JJ
IP 82.210.***2012-02-03 17:38
To wszystko wina ZARZĄDU !!!
Nie MACKA !
Panie Maćku, współczuję Panu przełożonych.
Pan potrzebuje napastnika a zarząd nie wyraża zgody.
Poza tym kasa z sprzedaży zawodników miała iść na wzmocnienia a wczoraj Miklas dla TVP Warszawa powiedział tak:
"Kończymy inwestycje w stadion. To są wydatki ponad normatywne. Nie mamy jeszcze wszystkich przychodów ze strefy biznesowej. Trzeba sobie jasno powiedzieć - środki z transferu Ariela pójdą na bieżące funkcjonowanie klubu. Jeżeli dostaniemy od Zarządu środki na transfer czy na wynagrodzenie, bo być może możemy zawodnika tylko wypożyczyć, oczywiście będziemy mogli to zrobić" - powiedział TVP Warszawa dyrektor sportowy Legii, Leszek Miklas."
Krew mnie zalewa jak pomyślę co ten zarząd wyprawia.
Siedzą tylko i pierdzą w stołki. Boją się, że im na pensje nie starczy.
Po ukończeniu budowy stadionu miałem nadzieję, że w końcu Legia będzie Wielka.
Przy obecnej sytuacji nie robię sobie wielkiej nadziei, że ITI zbuduje nam Wielką Legię.
gość legia.com~zen
IP 87.205.***2012-02-03 18:42
Gdzie sa pieniadze ?! hej Walter gdzie sa pieniadze !?
gość legia.com~Dariusz
IP 213.238***2012-02-03 18:46
W sumie co się dziwić. Miklas kłamie co sezon. Jak nie stadion, to trybuna, jak nie trybuna, to kibel itd. Przecież najpierw miało być po oddaniu stadiony, potem po oddaniu stadionu, mówił, że trzeba czekać na trybunę. A jak jest trybuna to kłamie, że mało dochodowa i cały czas stadion się buduje. I tak będzie się budował i budował i co sezon będzie ten sam kit. Jeśli będą wyniki to ok, ale jeśli nie będzie to jak gruchnie to.....podstawy są tak marne, że budowla się kolepie. ps. tomaszek czy ty uczysz się kłamaś od miklasa, czy to twoja własna inwencja??
gość legia.com~LEGIAFANS
IP 213.25.***2012-02-03 19:43
NIE BĘDZIE ŻADNYCH TRANSFERÓW...
PO CO SKORŻY DOBRY NAPASTNIK...
JESZCZE NIE DAJ BOŻE MISTRZA ZDOBĘDZIE...
PRZECIEŻ ZARZĄD NIE STRZELI SOBIE W STOPĘ..
PRAWDAAAA...
CHCĄ ZWOLNIC SKORŻĘ PO SEZONIE TO TERAZ MU KONKRETNEGO NAPADZIORA KUPIĄ....?!?!?
TYLKO NIECH SOBIE POMYŚLĄ ILE WART BĘDZIE WOLSKI RYBUS RADO ŻYRKO I INNI ZAWODNICY JAK LEGIA ZAGRA W LIDZE MISTRZÓW A ILE BĘDĄ WARCI JAK NIE ZAGRA...???!!!!!
PRZECIEŻ TOOOO OCZYWISTA OCZYWISTOŚĆ...
NAJWAŻNIEJSZE CIĘCIE KOSZTÓW...
ALE SPADOCHRONIARZE Z N-ki OCZYWIŚCIE W RAMACH CZYNU SPOŁECZNEGO PRACUJĄ...
ZESPÓŁ KTÓRY PRZEGRA WSZYSTKIE GRUPOWE MECZE W LIDZE MISTRZÓW JEST W STANIE WYGENEROWAĆ OK 8 MLN EURO...
WIEC PYTAM-CZY KTOŚ W ZARZĄDZIE UMIE LICZYĆ...?!?!?
Szkoda, że decyzyjność w zarządzie nie zawiodła, kiedy przyszła oferta za Borysiuka... Wtedy decyzyjność zadziałała w zarządzie jak w zegarku.
gość legia.com~JJ
IP 82.210.***2012-02-03 20:17
a tomaszka67 juz nie widac....
hahaha nic sie nie sprawdzilo z tego co tu wypisywal !
KOMPROMITACJA tomaszku67
gość legia.com~dex
IP 82.160.***2012-02-03 20:19
Tomaszek wynoś się stąd ty oszczerco i kłamco . Twoje idiotyczne wpisy szkodzą tylko Legii .
gość legia.com~TRANSFERY
IP 62.87.1***2012-02-03 20:28
Ebi Smolarek chcial niecale 200tys euro to jest taka wygorowana cena??????
Moglismy miec MANUCHO GONCALVESA ale Walter i zarzad zablokowali te transfery!!!
TO JEST POPROSTU SKANDAL!!!!
1.Skoro Legia nie bierze juz pieniedzy z ITI to dlaczego Walter blokuje transfery m.in Manucho czy Smolarka???Skoro Legia utrzymuje sie z wlasnych zarobionych pieniedzy to dlaczego ITI NIE POZWALA WYDAC TYCH PIENIEDZY(zabieraja je dla siebie????)
2.Legia ma najwiekszy budzet w kraju ja rozumiem ze sa wydatki (stadion,kontrakty)ale przeciez Legia od pewnego czasu nie traci tylko zarabia wiec sa pieniadze.
3.Z zespolu odszedl Manu,Ohayon,Machnovsky,Borysiuk byc moze lada dzien Knezevic i Antolovic co z pieniedzmi ktore zostaly zaoszczedzone z ich wynagrodzen?
3.Legia otrzymuje potezne pieniadze od sponsorow (Pepsi,ActiveJet)za te pieniadze spokojnie mozna utrzymac stadion i kontrakty do tego dochodza karnety i bilety oraz pieniadze z Canalplus(rowniez niemale)
4.Legia zarobila w ostatnich latach duze pieniadze na transferach Fabianski,Janczyk,Bronowicki,Borysiuk)nie wspomne juz transferow za mniejsze kwoty np.Iwanski czy Manu.
Podsumowujac ja sie pytam czy naprawde Legii nie stac na transfery czy naprawde nie ma pieniedzy na 2-3 czy nawet 4 porzadne wzmocnienia?Oczywiscie ze pieniadze sa tylko tonace ITI wykorzystuje Legie jak krowe dojna!!!!Jeszcze jedno ITI dostalo w prezencje stadion na ktorym zarabia teraz wzamian obiecali LEGIE O JAKIEJ MARZYLISMY I TRANSFERY ZA MILIONY EURO!!!!
Awansowalismy do kolejnej rundy LE niestety oslabiajac druzyne sami niejako ograniczamy sobie szanse awansu a co za tym idzie prawdopodobnych meczy z Man C ktore przyniosly by kolejny zastrzyk finansowy!!!Nie zapomnijmy ze walczymy na trech frontach Liga,PP oraz LE do tego trzeba miec bardzo szeroka i wyrownana kadre my zamiast ta kadre wzmocnic niestety ja oslabiamy jezeli tak dalej bedzie na tytul mistrza i upragniona LM bedziemy czekali jeszcze wiele lat!
Musialem to wszystko napisac poniewaz bardzo nie podoba mi sie to co obecnie dzieje sie w Legii i mysle ze nie jestem sam!MY NIE POWINNISMY CZEKAC CIERPLIWIE NA WZMOCNIENIA MY POPROSTU JESTESMY CZESCIA LEGII(jestesmy niejako rowniez sponsorami zespolu kupujac bilety,karnety czy gadzety klubowe)I POWINNISMY DOMAGAC SIE GLOSNO TRANSFEROW PONIEWAZ ZARZAD I WLASCICIEL NIE TRAKTUJE POWAZNIE LEGII ANI JEJ KIBICOW!!!
gość legia.com~canuck
IP 99.236.***2012-02-03 21:10
Krytykowanie Legii oraz zarzadu nie ma zadnego sensu. Akademia Pilkarska oraz Mloda Legia funkcjonuja swietnie. Biorac pod uwage pieniadze, realia treningowe oraz brak osrodka treningowego z prawdziwego zdarzenia to jest to wrecz niesamowity wynik.
Legia wychowuje tylu mlodych graczy z papierami na gre w Ekstraklasie oraz Europie, ze to glowa mala!
Dla porownania moj ulubiony klub angielski Chelsea Londyn. Oni maja ogromne pieniadze oraz wspanialy osrodek treningowy na poludniowo-zachodnich przedmiesciach Londynu w Cobham.
Abramovich wywalil dziesiatki milionow funtow na szkolenie mlodziezy przez ostatnie kilka lat. Rezultat? Zaden! Ani jeden wychowanek z Akademii Pilkarskiej Chelsea nie gra w pierwszym zespole.
Mozecie powiedziec, ze Chelsea to inna polka niz Legia. No moze inna ale przeciez trenerow, pieniadze oraz osrodek tez maja z najwyzszej polki!
Konkluzja: Okazcie troszke wiecej szacunku do Legii, zarzadu, trenerow oraz Bereta. Jak na pieniadze oraz warunki, ktore ma Legia to rezultaty sa FENOMENALNE!
Sytuacja podobna jak w Hiszpanii
Tam też połowa PD i cała SG to wychowankowie Barcy i Realu(w szczególności Realu). Tylko, że Barca wprowadza wychowanków, a Real skupuje cudzoziemców (BTW. ostatni dobry wychowanek Realu, którego pamietam to chyba Guti) przez co nie ma miejsca na wychowanków. Nie zdziwmy się jak za jakis czas gracze pokroju Górski, Furman będą stanowić o sile jakiś klubów Eklasy
do canuck
Porownywanie Chelsea do Legii a Premier league do Ekstraklasy jest troche nie powazne!
Oczywiscie ze super ze mlodzi z akademii jak Wolski,Zyro czy Łukasik atakuja coraz smielej ale sama mlodzieza nie ugramy nic nawet w ekstraklasie oni tez zeby sie rozwijac musza miec od kogo sie uczyc dlatego zamiast sciagac pieciu slabych zawodnikow typu Knezevic,Dong czy Ogbuke lepiej w miejsce tych pieciu kupic np takiego Ljuboje ktory nie dosc ze wzmocni druzyne to jeszcze mlodziez ma kogo podgladac i od kogo sie uczyc!!!
do canuck
Konkluzja: Okazcie troszke wiecej szacunku do Legii, zarzadu, trenerow oraz Bereta. Jak na pieniadze oraz warunki, ktore ma Legia to rezultaty sa FENOMENALNE!
TWOIM ZDANIEM REZULTATY SA FENOMENALNE??? KLUB Z TAKIMI KIBICAMI Z TAKIM BUDZETEM OSTATNI RAZ TYTUL MISTRZA POLSKI ZDOBYL W SEZONIE 2005/2006 I TO MA BYC FENOMENALNY WYNIK???
SZACUNEK DO ZARZADU....(BEZ KOMENTARZA)
gość legia.com~LEGIAFANS
IP 213.25.***2012-02-03 21:40
PAMIĘTACIE SŁOWA JÓŻWIAKA...
"MATSUI POMIMO DOBREJ RECENZJI TRENERA NIE ZAGRA W LEGII...
MAMY PIENIĄDZE NA DOBRY KONTRAKT TYLKO DLA JEDNEGO ZAWODNIKA...
TAK WIĘC TRENER W TAKIEJ SYTUACJI WOLI TYPOWEGO NAPASTNIKA
A NIE SKRZYDŁOWEGO..."
zwracam uwagę na słowo "mamy"...
ZAZNACZAM ŻE TE A NIE INNE SŁOWA PADŁY NA OK.2 TYGODNIE PRZED SPRZEDAŻĄ BORYSIUKA...
CZYLI REASUMUJĄC PRZED SPRZEDAŻĄ KASA NA KONTRAKT NAPASTNIKA BYŁA A PO SPRZEDAŻY JUŻ NIE...!!!
WIDZI KTOŚ TU SENS I LOGIKĘ...?!?!?
I DZIWIA TERAZ KOGOŚ NIEDAWNE SŁOWA
JÓŻWIAKA-"NIC O TRANSFERACH..."
BO CO MA NIBY TERAZ BIEDNY CHŁOPINA POWIEDZIEĆ...?!?!?
Z TYM ŻE W LEGII TO ON SOBIE MOŻE...
gość legia.com~polak_kato
IP 89.76.1***2012-02-03 21:43
braku transferow nie mozna uzasadniac akademia, bo gdyby owa byla jedyna droga do osiagania sukcesow to kazdy by ja mial a ajax byl permanentnym mistrzem holandii i gral co roku w finale LM; jasne, takowa jest niezbedna do rozwoju klubu, ale jak w kazdym biznesie potrzebna jest dywersyfikacja, a to mozna osiagnac tylko poprzez transfery, ktorych nie ma;
ktos z powyzszych stwierdzil, ze jak na te pieniadze, ktore sa to wynik jest fenomenalny, a i owszem tylko to jest wyjatek potwierdzajacy regule, a poza tym nic dwa razy sie nie zdarza...
FENOMENALNY WYNIK??Przypomne ze ostatni tytul zdobylismy w sezonie 2005/2006 to jest dla Was fenomenalny wynik???
gość legia.com~adam
IP 85.222.***2012-02-03 22:13
Kłamią jak z nut...
Powinni spalić się ze wstydu jak ich wóz transmisyjny 11 listopada...
Na poczatku roku twierdzili, że sprowadzą 2 zawodników za darmo, a za gotówkę tylko jak kogoś sprzedadzą. Później, że jednego napastnika, bo na skrzydłowego nie mają kasy. Jak sprzedali Borysiuka za 2 bańki to okazało sie, że już nie ma kasy nawet na jednego zawodnika z kartą na ręku...
gość legia.com~
IP 87.205.***2012-02-03 22:19
Sorry Kibo(L),już poprawiam.
Wisła:
Kuciak
Jędrzejczyk Żewłakow Komorowski Wawrzyniak
Gol Bruce
Kucharczyk Wolski Rybus
Żyro
Sporting:
Kuciak
Jędrzejczyk Żewłakow Komorowski Wawrzyniak
Gol Vrdoljak
Kosecki(Kucharczyk) Wolski Rybus
Kucharczyk(Żyro)
Rado i Ljubo w 2 połowie.
gość legia.com~skarbonka
IP 68.60.7***2012-02-03 22:33
Do Skorzy
Jak pan sam widzi Legia jest w tragicznej sytuacji finansowej.
Legia prowadzi wyprzedaz czolowych zawodnikow, pozbywa sie za darmo niepotrzebnych.
Na miejsca zwolnione, przyjmuje mlodych, niedoswiadczonych chlopcow ze swojej szkolki.
Zarzad Legii z kolei stawia za to niemozliwe cele przed druzyna, pokonanie Sportingu i zdobycie Mistrzostwa Polski.
Panie Skorza, dla radowania budzetu klubu, zeby klub nie zbankrutowal, powinien pan podac sie do dymisji.
Magiera moze swobodnie poprowadzic druzyne.
gość legia.com~tomaszek67
IP 85.222.***2012-02-03 22:37
Magiera to trener na lata!
gość legia.com~Dariusz
IP 168.224***2012-02-04 00:02
Ja to nie ogarniam sytuacji z Knezevicem. Gość grał w pierwszym składzie w Partizania i co jest za słaby na Legię?? Dziwne
Legia sprzedała Ariela Borysiuka do niemieckiego FC Kaiserslautern za ok. 2 miliony euro. Klub z Łazienkowskiej sporo zarobił na swoim defensywnym pomocniku, kupionym przed kilku laty z UKS TOP-54 Biała Podlaska za 25 tysięcy złotych. Jednak pieniądze ze sprzedaży Borysiuka nie będą przeznaczone na sprowadzenie piłkarza do klubu z Łazienkowskiej.
"Kończymy inwestycje w stadion. To są wydatki ponad normatywne. Nie mamy jeszcze wszystkich przychodów ze strefy biznesowej. Trzeba sobie jasno powiedzieć - środki z transferu Ariela pójdą na bieżące funkcjonowanie klubu. Jeżeli dostaniemy od Zarządu środki na transfer czy na wynagrodzenie, bo być może możemy zawodnika tylko wypożyczyć, oczywiście będziemy mogli to zrobić" - powiedział TVP Warszawa dyrektor sportowy Legii, Leszek Miklas.
gość legia.com~MaciejWpr
IP 94.75.1***2012-02-05 14:36
Pruszkowiacy sa z Panem Panie Macieju :)
|
||
| Nie masz konta? Zarejestruj się | Zapomniałeś hasło? Przypomnij | |
Dodaj Komentarz jako gość
- Nowe konkursy, wspaniałe nagrody! Jest nas już 9 tysięcy! (8)
- Legioniści rozpoczną sezon 19 lipca (0)
- Coraz mniej znaków zapytania (1)
- Dziewięć wygranych z rzędu (1)
- Bilans wypożyczonych legionistów (0)
- Karuzela z bramkarzami (11)
- W prasie o Legii (0)
- Noc Muzeów również na Pepsi Arenie (3)
- Wolski najefektywniejszym strzelcem (8)
- Jagiełło wraca do zdrowia (1)
- Starek i Karniszewski będą trenowali z Pogonią Siedlce (1)
- Konkurs rozstrzygnięty (4)
- Banasik: Nie wykluczam zmian (5)
- Lisowski blisko awansu do Ekstraklasy (8)
- Zapraszamy na nabór do Akademii (2)
- Skorża: Ostatnie kolejki jak wyścig F1 (VIDEO HD) (14)
- Skorża: Najważniejszy mecz w sezonie (7)
- Skorża: Ruch będzie faworytem (13)
- Konferencja Macieja Skorży (VIDEO HD) (10)
- Skorża przed GKS-em (VIDEO HD) (7)
- Skorża: Zagramy z podwojoną determinacją (9)
- Skorża: Interesuje nas tylko wygrana (12)
- Skorża: Nie chcieliśmy grać ładnie (54)
- Skorża: Liczę na sportową złość (13)

- Ligowy jubileusz Skorży w Legii (23)
|
||
| Nie masz konta? Zarejestruj się | Zapomniałeś hasło? Przypomnij | |
























